مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

فروش لوبیا قرمز شیراز زیر قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش لوبیا قرمز شیرازخرید عمده لوبیا قرمز شیرازقیمت فروش لوبیا قرمز شیرازخرید ارزان لوبیا قرمز شیراز

لوبیا قرمز شیراز یکی از بهترین حبوبات سرشار از پروتئین ، منیزیم ، پتاسیم و آهن می باشد که به دلیل بافت و عطر و طعم خوب و به خصوص خود یکی از محبوب ترین حبوبات محسوب می گردد.

شیراز به دلیل شرایط اقلیمی مطلوب و مناسب یکی از بهترین مراکز تولید لوبیا قرمز می باشد که دارای مرغوب ترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز است که این محصول را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می کند.

فروش لوبیا قرمز شیراز

فروش لوبیا قرمز شیراز

حبوبات به خصوص لوبیا قرمز منبع و سرشار از پروتئین هستند  همچنین جایگزین مناسبی برای گوشت می باشد و بنابراین پیشنهاد می شود که افراد روزانه به مصرف حبوباتی اعم از لوبیا قرمز بپردازند.

لوبیا دارای پروتئین ۱۸ تا ۵۰ درصد می باشد که در افراد گیاهخوار توجه بسیاری پیدا کرده است چون تامین کننده پروتئین بدن به جای مصرف گوشت می باشد.

مصرف حبوبات از جمله لوبیا قرمز موجب تقویت سلامت بدن ، کاهش قند خون ، جلوگیری از پوکی استخوان، بهبود عملکرد هضم ، جلوگیری از میگرن و همچنین کاهش وزن بدن می گردد.

یکی از علل کاهش وزن توسط لوبیا قرمز ایجاد فیبر زیاد و برگرفتن حجم وسیعی از معده می باشد که موجب سیری زودرس فرد می شود و همچنین قند آن از زود گرسنه شدن فرد جلوگیری می نماید.

در کشور ایران بسیاری از مناطق به تولید حبوبات از جمله لوبیا قرمز   می پردازند که یکی از مهم ترین مراکز آن شیراز محسوب می شود که  هر ساله مقدار زیادی از حبوبات مورد نیاز بازار ایران را تامین می کند.

لوبیا قرمز تولید شده از شهر شیراز دارای بهترین کیفیت می باشد که موجب تولید داخلی لوبیا قرمز و همچنین صادرات آن به دیگر کشور های خارجی می شود.

خرید عمده لوبیا قرمز شیراز

فروش لوبیا قرمز شیراز

به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب حبوبات از جمله لوبیا قرمز در شیراز تقاضای خرید به صورت عمده در بازار داخلی کشور بسیار اهمیت دارد و موجب خرید و فروش گسترده این محصول ایرانی می شود.

لوبیا قرمز ماده اصلی بسیاری از غذا های ایرانی محسوب می شود که از جمله مواد غذایی که لوبیا قرمز در آنها مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از آبگوشت ، لوبیا پلو شیرازی ، آش و…

شرایط اقلیمی بسیار مناسب شیراز موجب کشت حبوبات مرغوبی از جمله لوبیا قرمز می شود و همچنین کیفیت مناسب آن باعث افزایش تقاضا برای خرید حبوبات در شیراز می شود.

مجموعه بازرگانی مارچ یکی از مراکز فروش عمده لوبیا قرمز و دیگر حبوبات می باشد که در کوتاه ترین زمان سفارشات را به دست مصرف کنندگان و مشتریان خود می رساند.

همچنین شرکت بازرگانی کیهان و مجموعه تولیدی بازرگانی فاتک نیز به فروش عمده لوبیا قرمز درجه ۱ پرداخته است.

با توجه به زمان مشخص کشت و برداشت حبوباتی مانند لوبیا ، خریداران باید زمان مناسبی را برای خرید عمده این محصول در نظر بگیرند.

قیمت فروش لوبیا قرمز شیراز

فروش لوبیا قرمز شیراز

قیمت لوبیا قرمز با توجه به حجم محصول و همچنین نوع کیفیت آن در نظر گرفته می شود و در طول سال قیمت این محصول در حال نوسان خواهد بود.

خرید لوبیا قرمز در شیراز علاوه بر مراکز خرید به صورت حضوری ، به طور اینترنتی و از طریق سایت ها نیز امکان پذیر می باشد.

قیمت لوبیا قرمز در شیراز از کیلویی ۱۹ هزار تومان تا ۲۹ هزار تومان متغیر می باشد و قیمت لوبیا قرمز کپسولی کشت سبز ۴۵۰ گرمی (سلفون) ۴۰۰/۲۳ هزار تومان می باشد.

لوبیا قرمز شیراز در مراکز خرید و همچنین سفارش به صورت اینترنتی به صورت بسته بندی و پاک شده و همچنین کیفیت مورد قبول در بازار عرضه می شود و در بسته های ۴۵۰ تا ۹۰۰ گرمی در بازار و مراکز خرید موجود می باشد.

خرید ارزان لوبیا قرمز شیراز

فروش لوبیا قرمز شیراز

روش های متغاوتی برای خرید لوبیا قرمز شیراز وجود دارد که بهترین و ارزان ترین روش خرید مستقیم لوبیا قرمز از کشاورزان و تولید کنندگان این محصول می باشد.

با خرید مستقیم و حضوری لوبیا قرمز بدون واسطه و با قیمتی کمتر به خرید این محصول بپردازید و همچنین می توان از مرغوبیت و کیفیت لوبیا قرمز به صورت مستقیم آگاه شد.

برداشت لوبیا قرمز درمزارع استان فارس قطب لوبیای کشور از نیمه مرداد شروع وتا نیمه آبان ماه ادامه دارد و شما می توانید در این فصول از سال برای خرید حضوری لوبیا قرمز و حبوبات به شهر شیراز بروید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس