مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروش نخود تهران با قیمت استثنایی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود تهرانخرید و فروش عمده نخود تهرانقیمت نخود در تهرانمحصولات حاصل از نخود

نخود از مهمترین و پرمصرف ترین حبوبات در بازار کشور است که بیشتریم مقدار فروش آن در بازار تهران است که بازار مولوی بهترین مکان برای خرید عمده انواع حبوبات است. بیشترین خرید نخود و حبوبات این بازار از شهر کرمانشاه است که این خرید در فصل برداشت حبوبات بسیار مناسب است و نخود تازه که برای خریداران این تازگی بسیار مهم است چون در کیفیت و پخت نخود موثر اس خیلی اهمیت دارد و از ضرر و زیان وآفت زدن حبوباتی که به صورت عمده تهیه می شود جلوگیری می کند.

فروش نخود تهران

فروش نخود تهران

بازار تهران یکی از پرمصرف ترین بازارهای خرید و فروش نخود در کشور است ، در این بازار انواع نخودهای خارجی و ایرانی یافت می شود.

تازه بودن حبوبات یکی از نکات مهمی است که خریداران عمده  باید آنن را درنظر بگیرند چونکه کیفیت و مدت پخت نخود بسیار مهم است.

زمان خرید و فروش نخود بسیار مهم است و معمولا با نزدیک شدن فصل برداشت نخود تقاضای خرید عمده کاهش پیدا می کند تا نخود تازه وارد بازار شود زیرا نخود تازه کیفیت پخت بهتری دارد و ماندگاری بالاتری نسبت به نخود کهنه دارد زیرا نخود کهنه امکان دارد حشرات موزی و آفات به آن ها آسیب بزند.

قیمت نخود هم نسبت به سایز آن در بازار تهران تفاوت است ، همچنین به دلیل وجود نخودهای وارداتی قیمت نخود دربازار تهران تفاوت دارد که بیشترین نخود موجود در بازار تهران از نوع کرمانشاهی است.

خرید و فروش عمده نخود تهران

فروش نخود تهران

نمایندگی های پخش عمده ی نخود در تهران بیشترین خرید نخود خود را از شهر کرمانشاه انجام می دهند تا بتوانند هنگام فروش قیمت مناسب تری را به خریداران ارائه دهند.

بیشترین نخود موجود در بازار تهران نخود سفید یا همان نخود درشت و آبگوشتی می باشد.

نخود سفید در داخل ایران بیشترین تولید را دارد مخصوصا در شهر کرمانشاه که به دلیل کیفیت بالای این نخود بیشتر کشورها تقاضای این نوع نخود را از بازار ایران دارند ، بازار تهران نیز بزرگترین پخش کننده ی حبوبات تولید شده ی شهرهای مختلف ایران است که همه کیفیت های متفاوتی دارند.

قیمت نخود در تهران

فروش نخود تهران

بازار تهران انواع حبوبات و نیز نخود را به صورت های مختلفی به فروش می رساند مثلا برای مصارف خانگی بسته های ۹۰ گرمی و یا به صورت فله ای در وزن های دلخواه مشتری موجود می باشد که برای مصرف کننده خرید فله ای حبوبات به صرفه تر است.

بهترین بازار برای خرید و فروش نخود در ایران بازار تهران می باشد که در بازار مولوی از سایر مراکز قیمت ها ارزان تر است و بزرگان این بازار تمامی قیمت ها را تعیین می کنند.

قیمت عمده نخود در بازار تهران با شهرستان ها متفاوت است و کمی از سایر شهرستان ها مناسب تر است.

محصولات حاصل از نخود

فروش نخود تهران

نخود یکی از حبوباتی است که محصولات جانبی زیادی از آن تولید می شود مانند: نخود شور ، نخودچی ، آرد نخود و آرد نخودچی که در بازار تهران این موارد نیز به فروش می رسد.

نخود های تولید شده در سایر شهرها هم متفاوت می باشد و انواع گوناگونی دارد مثل نخد فلافلی که به دلیل سایز کوچک آن بیشتر برای پخت فلافل استفاده می شود ، نخود پاییزه که در فصل پاییز به صورت دیم کشت می شود ، نخود لشکری که در کرمانشاه کشت می شود و بسیار مرغوب است ، نخود دوخان که سایز بزرگی دارد و طعم بسیار دلنشینی دارد و نخود سه خان و تک خان که ارزش غذایی بسیار بالا و کیفیت مطلوبی دارد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس