مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

بازار خرید لپه باقالی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

با لپه باقالی چه غذایی درست کنیم؟مرکز پخش انواع لپه مرغوب

بازار خرید لپه باقالی در تهران با توجه به کیفیت بی نظیر آن از رونق و فروش بسیار خوبی برخوردار است. جهت خرید این محصول ارگانیک می توانید به مرکز ما از طریق راه های ارتباطی زیر مراجعه نمایید و خرید آسان داشته باشید.
تمامی محصولات ما اصل بوده و مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده این محصول را در بسته بندی های متنوع و بهداشتی طبق نیاز خود خریداری نمایند

بازار خرید لپه باقالی در تهران

با لپه باقالی چه غذایی درست کنیم؟

با لپه باقالی چه غذایی درست کنیم؟ لپه باقالی جز خانواده لپه از حبوبات می‌باشد و به دلیل داشتن مقدار زیادی فسفر برای تقویت هوش و حافظه بسیار مناسب می باشد و به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی مفید موجود در لپه باقالا از آن در پخت بسیاری از غذاها  کمک می‌گیرند.  باقالی لپه رنگی زرد دارد و می توان با آن غذاهایی مثل، باقالا پلو، کوکو باقلا، خورشت باقلا، دمپختک درست کرد همچنین  لپه باقالی با پلو و ماهیچه  از غذاهای بسیار خوش طعم است.
دمپختک از غذاهای قدیمی و معروف می باشد که باقالی لپه نقش اصلی در تهیه آن دارد. ابتدا باید باقالی را در چند ساعت در آب قرار دهیم تا نفخ آن گرفته شود. سپس در ظرفی مناسب پیاز را خرد کرده و تفت می دهیم و در مرحله بعدی گوشت را اضافه کرده و بعد از تفت دادن رب، نمک، فلفل، پودر دارچین و سایر را طعم دهنده ها را به آن اضافه کرده تا مواد به خورد هم رود.
سپس باقالی لپه هایی را که از قبل خیس دادیم، با سه لیوان آب جوش به آنها اضافه می کنیم و مدت نیم ساعت اجازه می‌دهیم که مواد با هم بپزند بعد برنج را به مواد پخته شده اضافه کرده تا آب آن گرفته شود بعد از اینکه آب برنج تمام شد برنج را ۳۰ الی ۴۵ دقیقه می گذاریم دم بکشد و پس از آن آماده سرو می باشد.اگر هم این مواد را بپذیر و برنج را به آن اضافه نکنیم به آن خورشت باقالی گفته می‌شود که بیشتر مختص شمال کشور می باشد و بعد از پخت مواد کمی به آن شوید و آبلیمو اضافه کرده و با نان سرو می کنیم.
این لپه باید با توجه به اینکه انواع ویتامین، مواد معدنی را در خود دارد. جایگزین مناسب برای گوشت قرمز می باشد و افرادی که گیاهخوار هستند و رژیم غذایی خاصی دارند می‌توانند این لوبیا را بدون گوشت نیز مصرف کنند همچنین می‌توانند به صورت پخته در سالاد استفاده کنند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند.

مرکز پخش انواع لپه مرغوب

مرکز پخش انواع لپه مرغوب مرکز پخش انواع لپه مرغوب و این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما می توانید جهت خرید لپه باقالی آن را به صورت اینترنتی بدون اتلاف از مرکز ما تهیه نمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس