مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

بازار خرید لپه خام آذرشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی خواص لپه برای سلامتیمرکز پخش انواع لپه تانزانیا

لپه یکی از انواع حبوبات می باشد و دارای انواع سبز، قرمز و زرد است که نوع زرد آن از بقیه آنها مغذی تر می باشد و حاوی مقدار بسیار بالایی از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

بازار خرید لپه خام آذرشهر بسیار پر رونق می باشد و فروش آن به صورت عمده و جزئی صورت می پذیرد و خریداران برای خرید آن می توانند به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایند.

بازار خرید لپه خام آذرشهر

معرفی خواص لپه برای سلامتی

معرفی خواص لپه برای سلامتی

 لپه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می‌باشد و حاوی انواع ویتامین و مواد مغذی، کربوهیدرات، پروتئین، چربی و… می باشد که به بررسی مختصر خواص لپه برای سلامتی می پردازیم:

 به دلیل وجود مقدار بسیار بالایی از پتاسیم در لپه مصرف آن موجب گشاد شدن رگ ها می شود و فشار خون را کنترل می کند و از گرفتگی رگهای خونی و انواع بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
 لپه منبع غنی از اسید فولیک می باشد و از بروز کم‌ خونی پیشگیری می کند و برای درمان آن بسیار مفید است.
 به دلیل وجود پروتئین مصرف لپه موجب بهبود رشد و ترمیم سلولها، بافتها، ماهیچه ها و استخوان ها به خصوص در کودکان و نوجوانان می‌شود و مصرف آن برای ترمیم و بازسازی سلول های بدن بسیار ضروری می باشد.
لپه منبع غنی از کلسترول و چربی های اشباع شده سالم است و به دلیل وجود فیبر فراوان در آن سبب می‌شود شما به مدت طولانی تری احساس سیری نمایید و همچنین متابولیسم بدن را افزایش می دهد بنابراین به افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند کمک بسیار زیادی می کند.
لپه سرشار از ویتامین c می باشد که این ویتامین همانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند و سبب افزایش تولید گلبولهای سفید خون می‌شود بنابراین سلامت کلی و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
به دلیل وجود ایزو فلاون ها در لپه مصرف آن موجب پیشگیری از انواع سرطان ها به خصوص سرطان سینه و پروستات می شود.
مصرف لپه با کنترل فشار خون و کلسترول به دلیل وجود پتاسیم، فیبر و… در آن موجب افزایش سلامت قلب و عروق می شود.

مرکز پخش انواع لپه تانزانیا

مرکز پخش انواع لپه تانزانیا

شرکت ما یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش انواع لپه تانزانیا در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی می باشد و خریداران علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروش ما از سراسر کشور می توانند به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایند و با کمک کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس