مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =

قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰ مخصوص عمده فروشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس کیلویی 1400انواع گونه های عدس موجود در بازارقیمت عدس کیلویی 1400خرید عدس کیلویی ارزان

قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰ چقدر است؟ از سال ۹۹ تا به امروز چه تعقیراتی در قیمت عدس صورت گرفته است؟

قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰

قیمت عدس مادلین

قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰ چقدر است؟ از سال ۹۹ تا به امروز چه تعقیراتی در قیمت عدس صورت گرفته است؟ اگر قصد خرید عدس کیلویی را داشته باشید، بی شک قیمت این محصول برایتان سوال است. چرا که همه ما می دانیم ایران در شرایط تحریم بوده و قیمت ها نسبت به سال گذشته متفاوت است. به همین خاطر است که این مقاله را تحت عنوان قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰ آماده کرده ایم! اگر بخواهیم برسی دقیقی از قیمت عدس در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم، باید گفت که قیمت این محصول جادویی نسبت به سال گذشته کمی افزایش داشته است، چرا که عدس از خواص بی نظیری برخوردار بوده و تقضا برای خرید آن زیاد است.

انواع گونه های عدس موجود در بازار

قیمت عدس گلزار

حال که قصد خرید عدس را دارید، بد نیست با انواع گونه های عدس آشنا شوید. به همین خاطر قبل از پرداختن به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰، بد نیست کمی راحب انواع گونه های عدس بحث کنیم. همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است که به همین دلیل امروزه شاهد افزایش خرید و فروش آن می باشیم. عدس در گونه های مختلفی می باشد که ازجمله رایج ترین آنها عبارتند از:

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین نوع عدس در بازار می باشد که در اکثر غذا های ایرانی نیز یافت می شود. این نوع عدس به دو دسته دانه درشت و ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز از قیمت بیشتری برخوردار است، چرا که در غذا ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود.

  • عدس زرد

عدس زرد را نمی توان گفت یکی دیگر از گونه های عدس است، چرا که عدس زرد درواقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را در کارخانه ها گذارنده است. بی شک می دانید که عدس های برداشت شده در کارخانه ها باید از مرحله پوست کنی رد شوند، که در نتیجه کنده شدن پوست عدس سبز، عدس زرد نمایان می شود.

  • عدس قهوه ­ای

از دیگر گونه های عدس می توان به عدس قهوه­ای اشاره کرد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. عدس قهوه­ای دارای روش کشت متفاوتی نیز می باشد به طوری که با عدس سبز به طور کامل متفاوت است. از عدس قهوه­ای برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود چرا که این گونه از عدس دارای خواص درمانی مختلف است.

  • عدس سیاه

عدس سیاه یکی دیگر از گونه های عدس است که در بازار نسبت به دیگر گونه های عدس کمیاب تر است، چرا که از نوع کشت متفاوتی برخوردار است. عدس سیاه در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود که در ایران تنها دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود.

قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰

مرکز خرید عدس

اکنون که با انواع گونه های عدس آشنا شدید، می رسیم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت عدس کیلویی ۱۴۰۰! اولین نکته ای که در این باره حائز اهمیت است، خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. چرا که با خرید از فروشگاه معتبر، هزینه کمتری را جهت تهیه عدس پرداخت می کنید! اما اگر بخواهیم نگاهی به وضعیت قیمتی عدس در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم، باید گفت که قیمت این محصول دائما درحال تعقیر است، به طوری که نمی توان قیمتی ثابتی را برای آن بیان کرد. عواملی همچون نوسانات ارزی، کیفیت و… تعیین کننده قیمت نهایی عدس می باشند.

خرید عدس کیلویی ارزان

قیمت عدس کیلویی

با خرید از فروشگاه بازرگانی حبونای، عدس کیلویی را در کمترین قیمت تهیه کنید! همان طور که اشاره کردیم، بهترین روش جهت تهیه عدس ارزان، خرید از فروشگاه های معتبر می باشد که برای این منظور، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای است. این فروشگاه یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که از شهرت زیادی در ایران برخوردار است. با خرید از فروشگاه حبونای می توانید محصولات مدنظر خود را در متعادل ترین قیمت ها خریداری کنید.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس