مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

بازار فروش عدس محلی کرمانشاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره عدس کرمانشاهی چه می دانید؟مرکز خرید عدس محلی فله

کرمانشاه از استان های پیشرو در تولید انواع حبوبات و از جمله عدس است.

عدس کرمانشاهی؛ بسیار با کیفیت و پرخاصیت است و فروش آن بازار خوبی را در سراسر ایران دارد. از طرفی هم فروشندگان بسیاری در این زمینه در حال ارائه خدماتند و به مشتریان عدس مناسب را عرضه می دارند.

بازار فروش عدس محلی کرمانشاهی

درباره عدس کرمانشاهی چه می دانید؟

درباره عدس کرمانشاهی چه می دانید؟

در کرمانشاه انواع حبوبات کشت می شود که یکی از مرغوب ترین انواع آن ها عدس کرمانشاهی است.

استان کرمانشاه از جمله استان هایی است که به دلیل شرایط خوب آب و هوایی می تواند بهترین عدس های کشور را تولید و روانه بازارهای خرید و فروش کند. از طرفی این نوع عدس خاصیت بسیاری دارد که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

عدس می تواند طیف گسترده ای از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین کند و ممکن است حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی باشند. آنتی اکسیدان ها علیه رادیکال های آزاد در بدن فعالیت دارند و ممکن است در از بین بردن التهاب و سرطان نقش موثری داشته باشند.

به دلیل اینکه عدس غنی از فیبر، اسید فولیک و پتاسیم می باشد، مصرف آن برای سلامت قلب بسیار توصیه شده است. گفته می شود که با مصرف بالای فیبر در رژیم غذایی، می توان سطح کلسترول لیپو پروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول بد را کم کرد.

مطالعات نشان داده اند که پتاسیم، کلسیم و منیزیم موجود در عدس، می توانند فشار خون را به طور طبیعی کاهش دهد و عدس مقدار زیادی فولات را تأمین می کند که در بارداری بسیار موثر است. فولات برای جلوگیری از نقص دستگاه عصبی در نوزادان بسیار مهم است.

این ماده ضروری همچنین می تواند خطر ابتلا به دیابت در حاملگی را کاهش دهد. عدس همچنین سلنیوم بسیاری دارد که نرخ رشد تومورها را کاهش می دهد. همچنین ممکن است پاسخ ایمنی فرد را در برابر عفونت ها بهبود بخشد. 

از طرفی عدس سرشار از آهن است و می دانیم که کمبود آهن یکی از دلایل اصلی خستگی است. نداشتن مقدار کافی آهن در رژیم غذایی می تواند بر میزان مصرف انرژی بدن تأثیر بگذارد که با مصرف مقدار مناسبی از عدس در رژیم غذایی به مبارزه با خستگی خواهیم رفت.

 

مرکز خرید عدس محلی فله

مرکز خرید عدس محلی فله

خرید عدس محلی کرمانشاهی در مراکز خرید و فروش بسیار بالا است. قیمت خرید این محصول به صورت فله ای و جزئی متفاوت است و افراد برای اینکه در ازای پرداخت پول کم تر، بتوانند به محصول بیش تری دست یابند، می توانند به صورت فله ای این محصول را تهیه نمایند.

فروش عدس کرمانشاهی به صورت فله ای هم امری رایج است و ما می توانیم به صورت مستقیم به نواحی غربی مراجعه نماییم و این محصول را بخریم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس