مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

قیمت عمده عدس کرمانشاهی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص عدس در بدنسازیبازار فروش عدس کرمانشاهی فله

محصولاتی مثل عدس با در اختیار قرار دادن بهترین منابع غذایی در سطح عموم، دسترسی ما مردم را به این مواد ضروری بدن آسان کرده است. برای تهیه این ماده ارزشمند پیشنهاد می شود از عدس کرمانشاهی مرغوب استفاده کنیم. قیمت عمده عدس کرمانشاهی مرغوب در سطح بازار کشور پایین تر می باشد. شما می توانید با مقایسه قیمت ها پی به استثنائی بودن قیمت فروش عدس کرمانشاهی ببرید.      

قیمت عمده عدس کرمانشاهی مرغوب

خواص عدس در بدنسازی

خواص عدس در بدنسازی عدس، که در ایران؛ بیشتر آن را برای استفاده در تهیه عدس پلو می شناسیم، یکی از دانه های حبوبات است که به گفته کارشناسان تغذیه، یکی از راه های تامین پروتئین کم چربی برای بدن است که منبعی غنی از مواد معدنی؛ ویتامین ها، آنتی اکسیدان و فیبر است و مصرف روزانه آن؛ می تواند به تقویت و بهبود قوای جسمانی منجر شود.

 هر ۱۰۰ گرم از عدس خام، دارای ارزش غذایی معادل ۳۵۳ کیلوکالری شامل کربوهیدرات ها، فیبر، پروتئین، آب، ویتامین ب۱ و ب۲، آهن، فسفر و البته میزان کمی از چربی و قند و بسیاری از انواع مواد مغذی دیگر می باشد.برای ورزشکاران و بدنسازان، این دانه ارزشمند؛ می تواند به عنوان جایگزینی برای سفیده تخم مرغ مورد استفاده قرار گیرد، چرا که همانطور که اشاره کردیم؛ یکی از بهترین منابع پروتئین است و می تواند در وعده های غذایی مورد استفاده قرار گیرد. انواع عدس سیاه، نارنجی و سبز؛ به اندازه ای سرشار از مواد مغذی، شامل فیبر و کربوهیدرات هستند که برای عضله سازی مورد استفاده بوده و از طرف دیگر، به دلیل آنکه عدس؛ منبعی از آهن و ویتامین ب۶ نیز هست، برای تولید انرژی و سوخت ساز بدن؛ حائز اهمیت است.

از طرف دیگر، در مقایسه با گوشت قرمز؛ عدس علاوه بر آنکه کلسترول مضر ندارد، مقدار پروتئین موجود در ۱۵ گرم از آن؛ بیشتر از پروتئین موجود در ۱۵ گرم از گوشت گاو است. همچنین، از خواص دیگر عدس؛ می توان به ضد رسوب بودن آن و مزایای آن در سلامت قلب و کاهش سختی رگ اشاره کرد، که برای ورزشکاران و بدنسازان، مورد اهمیت است.  

بازار فروش عدس کرمانشاهی فله

بازار فروش عدس کرمانشاهی فله   عدس به عللی مثل وجود مواد معدنی های مختلف (پتاسیم، از همه مهم تر آهن، منیزیم، روی، مس و …) و وجود مواد آلی (پروتئین و ….) از جمله حبوبات پر اهمیت است، برای تهیه این محصول مهم لازم است سری به بازار فروش عدس کرمانشاهی فله بزنیم و از این دانه های با ارزش که حاصل خاک ایران عزیزمان می باشد بهره جوییم.برای خرید این محصول تعلل نکنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس