مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

قیمت فروش لوبیا قرمز بزرگ فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوبیا قرمز کدامند؟بازار خرید لوبیا قرمز بزرگ

قیمت فروش لوبیا قرمز بزرگ به گونه ای تنظیم شده است که همه افراد با شرایط مالی مختلف بتوانند از فواید این محصول بهره مند شوند. لوبیا در دو نوع کیلویی و بسته بندی شده به فروش می‌رسد که نرخ نوع کیلویی ارزان تر است.

 قیمت فروش لوبیا قرمز بزرگ فله

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوبیا قرمز کدامند؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوبیا قرمز کدامند؟ عوامل زیادی بر قیمت گذاری لوبیا قرمز موثر هستند که ما به شرح برخی از آن ها می‌پردازیم. یکی از مهمترین این عوامل، کیفیت محصول از نظر مصرف کنندگان است. می‌دانید که هر چه کیفیت مواد غذایی بالا تر باشد، طبیعتا متقاضیان بیشتری را به خود جلب نموده و قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

عامل دیگری که در قیمت گذاری لوبیا تأثیر دارد، کمیت آن است. برخی از سال ها شرایط آب و هوایی نامساعد و به گونه ای است که حجم برداشت، بسیار کاهش می‌یابد و در نتیجه نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کل جامعه باشد، به همین خاطر قیمت آن بالا می‌رود. لازم است گفته شود در شرایطی که میزان برداشت محصول، بیشتر از نیاز مردم باشد قیمت آن کاهش می‌یابد.

این محصول، در دو نوع فله ای و بسته بندی به بازار عرضه می‌گردد. نحوه بسته بندی و تکنولوژی به کار رفته برای آن، بر قیمت لوبیا تأثیر می‌گذارد. همانطور که می‌دانید این محصول، در گروه حبوبات طبقه بندی می‌شود و محصولاتی مانند عدس، نخود نیز در این گروه قرار می‌گیرد. شاید جالب باشد که بدانید نرخ این حبوبات بر یکدیگر تأثیر میگذارد. مواد مذکور، از لحاظ افزایش و یا کاهش نرخ، مشابه یکدیگر عمل می‌کنند و به اصطلاح در بازار موازی قرار دارند. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره شود، توانایی مالی مشتریان است.

کیفیت محصولات رقیب نیز یکی دیگر از این موارد است. از آن جا که لوبیا دارای انواع مختلفی مانند چیتی و چشم بلبلی است که برخی از آن در کشور و برخی در کشور های خارجی تولید می‌شوند، لذا رقابت زیادی در فروش آن مشهود است. گاهی با افزایش قیمت محصولات رقبا، شاهد کاهش قیمت در برخی از شرکت ها خواهیم بود.

بازار خرید لوبیا قرمز بزرگ

بازار خرید لوبیا قرمز بزرگ مرکز خرید لوبیا قرمز فله در قوچان، مازندران، تهران، اهواز، اراک، قزوین، فردوس، شیراز و یزد واقع است. جهت تهیه این محصول  با قیمت ارزان تر به مراکز مذکور مراجعه نمایید. همچنین محصولات ما، به مراکز فروش مواد غذایی و حبوبات سراسر کشور توزیع می‌شود و از آن جا در اختیار شما مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. از آن جا که هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است، لذا امکان خرید غیر حضوری را برای افرادی که زمان کافی برای خرید را ندارند فراهم کرده ایم تا در هر نقطه از کشور که هستند بتوانند از طریق مراجعه به سایت های ما و یا تماس تلفنی به ما، سفارش خود را ثبت کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس