مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت عدس مرغوب و بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گونه های عدسقیمت عدس مرغوبخرید عدس مرغوب ارزان

قیمت عدس مرغوب چقدر است؟ قبل از خرید عدس، بد نیست راجب قیمت و عواملی که بر روی قیمت این محصول جادویی تاثیر می گذارد بحث کنیم. اگر قصد خرید عدس مرغوب  را داشته باشید، بی شک قیمت این محصول برایتان سوال می باشد. همان طور که می دانید، عدس یکی از محبوب ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثر غذا های ایرانی یافت می شود! خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا امروزه شاهد افزایش خرید و فروش این محصول باشیم. در ادامه قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما، قیمت عدس مرغوب را مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس محلی امروز

قبل از پرداختن به مبحث اصلی مقاله، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم. همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثر غذاهای ایرانی استفاده می شود! خواص بی نظیر این محصول جهت درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود که می توان گفت همین مسئله نیز ازجمله عواملی است که سبب افزایش خرید و فروش این محصول شده است.

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین گونه عدس در بازار می باشد! از عدس سبز در غذا های مختلفی استفاده می شود که در دو نوع عدس دانه درشت و ریز تقسیم می شود. ناگفته نماند که عدس دانه ریز به دلیل اینکه در زمان کمتری پخته می شود، از قیمت بیشتری برخوردار است.

  • عدس زرد

همان طور که می دانید، سالانه عدس زیادی کشت می شود که بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی ارسال می شوند! عدس سبز بعد از ارسال به کارخانه های مختلف، پوست این محصول در این کارخانه ها گرفته شده که در نتیجه، شاهد عدس زرد می باشیم. عدس زرد از خواص بی نظیری برخوردار است که به همین دلیل در اکثر غذا های ایرانی استفاده می شود.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد! این گونه از عدس نیز از خواص دارویی بی نظیری برخوردار است که می توان همین مسئله را نیز دلیل فروش بیش از حد آن دانست. عدس قهوه ای در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود به طوری که در ایران در نقاطی اندکی یافت می شود.

  • عدس سیاه

عدس سیاه، یکی  دیگر از گونه های عدس می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. عدس سیاه در شرایط آب و هوای خشک و خنک کشت می شود، به طوری که در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود.

قیمت عدس مرغوب

قیمت عدس سیاه

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس مرغوب را مورد برسی قرار دهیم! اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که عدس مرغوب باید از چه قیمتی  برخوردار باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت عدس مرغوب تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. به طوری که نمی توان قیمتی  ثابت را برای این محصول تعیین کرد. برای مثال، کیفیت، حجم بسته بندی، صادرات و واردات و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که قیمت نهایی عدس مرغوب را تعیین می کنند. البته مدنظر داشته باشید که برای خریدی به صرفه، می توانید از فروشگاه های معتبر استفاده کنید.

خرید عدس مرغوب ارزان

قیمت عدس بذری

اگر قصد خرید عدس مرغوب را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، توانسته حجم زیادی فروش حبوبات در بازار را نصیب خود کند. به واسطه فروشگاه بازرگانی حبونای می توانید حبوبات را در متعادل ترین قیمت ها خریداری کنید. همچنین مدنظر داشته باشید که با خرید از این فروشگاه، در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی کرده اید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس