مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

قیمت لوبیا قرمز روز برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید لوبیا قرمز در ایرانصادرات لوبیا قرمزواردات لوبیا قرمزبرند های  لوبیا قرمز در ایرانقیمت های روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز روز:لوبیا قرمز به دلیل مصرف آن در غذاهای مختلف و همچنین خواص زیادی که برای درمان و زیبایی دارد یکی از حبوبات پر طرفدار در ایران و کشور های دیگر است. به همین دلیل در ادامه شما را بیشتر با این محصول و خواص آن آشنا میکنیم و همچنین قیمت آنرا در کشور بررسی میکنیم.

لوبیا قرمز ، از انواع لوبیاها است و به دلیل شباهت ظاهری که با کلیه دارد به لوبیا کلیوی یا kidney bean نیز معروف است و به دلیل پروتئین بالا، جایگزین مناسبی برای گوشت است که برای گیاهخواران میتواند مفید باشد.لوبیا قرمز علاوه بر اینکه یک ماده غذایی است به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد که برای پوست و مو مناسب است و مصرف دارویی نیز دارد. این ماده باعث جوان سازی پوست، لاغری و کاهش وزن و … میشود و برای تنظیم دیابت و قند خون نیز استفاده میشود ولی از آن بیش از اندازه نباید مصرف شود چراکه باعث نفخ شکم و یبوست و مسمومیت و … خواهد شد.

از لوبیا قرمز در انواع مختلف غذاهای ایرانی و ملل استفاده میشود که خوراک لوبیا از معروف ترین  غذاها است و در کشورهای ایران و ترکیه این غذا پخته میشود.

تولید لوبیا قرمز در ایران

قیمت لوبیا قرمز روز

لوبیا قرمز در جهان از دانه هایی است که مصرف زیادی در کشور های مختلف دارد و کشور ها در تلاش هستند که ابتدا نیاز های داخلی خود را رفع کنند و سپس آنرا صادر کنند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و لوبیا قرمز را  برای مصارف داخلی و خارجی کشت میکند. از جمله استان هایی که کشت لوبیا را انجام میدهند استان های مرکزی، زنجان، فارس و لرستان هستند.

صادرات لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز روز

لوبیا قرمز در ایران بسیار مرغوب است به همین دلیل کشور های زیادی خواستار این محصول ایرانی هستند. از طرفی محصولاتی که ایران در این زمینه تولید میکند بسیار زیاد است و میتواند کفاف نیاز های داخل را بدهد به همین دلیل به کشور های دیگر نیز صادر میشود. از جمله کشور هایی که از این محصول ایران استفاده میکنند کشور هایی مانند افغانستان، ترکیه، عراق و عمان هستند. از طرفی مقدار سفارش آن باید بالای ۲۴ تن باشد تا برای کشور مقصد فرستاده شود.

واردات لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز روز

به دلیل کیفیت بالای این محصول در ایران، اگر تجار بخواهند این محصول را وارد کنند باید محصولی با کیفیت بالاتری وارد کنند تا مصرف کننده آنرا خریداری کند. یکی از کشور هایی که لوبیا قرمز آن درجه یک است کشور قرقیزستان است که ایران از این کشور لوبیا قرمز را وارد میکند که از طریق آب های شمالی کشور این تجارت صورت میگیرد که تجار از لوبیا قرمز درجه یک دستچین شده را وارد میکنند.

برند های  لوبیا قرمز در ایران

قیمت لوبیا قرمز روز

شرکت ها و برند های زیادی وجود دارند که کار بسته بندی و عرضه این محصول را دارند از جمله این شرکت ها، شرکت هایی مانند گلستان، همدل، چاوش، دلپذیر، داماش، بوکاژ، صنایع غذایی برنگ، کرالیچین است.

قیمت های روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز روز

قیمت عمده لوبیا قرمز نیز مانند تمام محصولات با قیمت جزئی آن متفاوت است. قیمت عمده لوبیا قرمز بوجار به ازای هر کیلو ۲۹ هزار تومان می باشد و قیمت لوبیا قرمز دستچین به ازای هر کیلو ۳۰ هزار و پانصد تومان میباشد.

در قیمت جز، به دلیل بسته بندی تفاوت زیادی دارد. قیمت لوبیا قرمز گلستان هر ۹۰۰ گرم ۴۸،۹۰۰ تومان، لوبیا قرمز همدل به ازای ۹۰۰ گرم ۴۷،۵۰۰ تومان،لوبیا قرمز چاوش به ازای ۹۰۰ گرم۴۸۰۰۰ تومان، لوبیا قرمز دلپذیر به ازای یک کیلوگرم ۵۰،۰۰۰ تومان،لوبیا قرمز داماش به ازای ۹۰۰ گرم ۴۲،۵۰۰ تومان، لوبیا قرمز بوکاژ ۹۰۰ گرم ۳۶،۵۰۰ تومان،لوبیا قرمز صنایع غذایی برنگ ۹۰۰ گرم ۴۰،۰۰۰ و لوبیا قرمز کرالیچین ۸۰۰ گرم برابر با ۴۹،۵۰۰ تومان است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس