مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

قیمت خرید عدس سبز صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی طبع عدس در طب سنتیفروش مستقیم عدس بسته بندی صادراتی

در مناطق مختلف کشور ایران انواع عدس کشت می شود که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی بهترین و مرغوب ترین نوع آن برای صادرات به کشورهای دیگر مورد معامله قرار می گیرد. قیمت خرید عدس صادراتی سبز به دلیل کیفیت بالا، طعم و عطر فوق العاده، جدا نشدن پوسته در حین پخت، عدم وجود دانه های خراب و اندازه درشت نسبت به گونه های دیگر گران تر است و توسط شرکت های صادراتی در بازارهای خارجی به فروش می رسد.

قیمت خرید عدس سبز صادراتی

بررسی طبع عدس در طب سنتی

بررسی طبع عدس در طب سنتی عدس یکی از حبوبات پر مصرف در بین ایرانیان است که از زمان های قدیم در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گرفت. یکی از مهم ترین مواردی که نظر بسیاری از متخصصان تغذیه را به خود جلب نموده است بررسی طبع عدس در طب سنتی و پرداختن به این موضوع که آیا مصرف این ماده غذایی برای تمامی افراد مناسب است، می باشد.
عدس دارای طبع سرد و خشک است از همین رو مصرف آن برای افراد سردمزاج ممکن است مشکلاتی ایجاد نماید. چرا که عدس سبب افزایش سودا در بدن می شود و ممکن است مشکلاتی نظیر توهم، رعب و وحشت، اضطراب، بدبینی، افزایش خواب و مالیخولیا برای این افراد به وجود آورد.
به همین دلیل گفته می شود که این گونه افراد در صورت مصرف عدس باید آن را همراه با مصلحاتی مانند روغن گاو یا گوسفند، روغن کنجد، ادویه هایی مانند گلپر، زعفران، مرزه استفاده نمایند.
خوردن عدس در افراد گرم مزاج که دچار جوش هایی بر روی پوست صورت و یا بدن خود هستند می تواند بسیار مفید واقع شود و به عنوان درمان کننده و یا کاهش جوش ناشی از گرمی مزاج تاثیر بالایی داشته باشد.
به طور کلی از دیدگاه طب سنتی مصرف عدس برای افراد گرم مزاج مناسب تر است و در صورتی که افراد سرد مزاج قصد استفاده از آن را دارند بهتر است که آن را به همراه مصلحاتش مصرف کنند تا دچار مشکلات و عوارض ناشی از آن نگردند.
عدس دارای خواص فراوانی است که در صورت استفاده درست می تواند سبب درمان کم خونی، پیشگیری از بیماری های قلبی، درمان سرطان، داشتن پوست شفاف و سالم و به طور کلی سلامتی شود.

فروش مستقیم عدس بسته بندی صادراتی

فروش مستقیم عدس بسته بندی صادراتی فروش عدس بسته بندی در بازار به صورت های مختلفی انجام می شود که یکی از بهترین راه ها فروش بدون واسطه و مستقیم است؛ چرا که حذف تمامی واسطه ها سبب حذف هزینه های جانبی و کاهش سود چندین برابری واسطه ها شده و به این ترتیب مشتریان خرید مقرون به صرفه تری خواهند داشت. فروش عدس سبز صادراتی در بسته بندی های مناسب و شیک انجام می شود و مناسب ترین قیمت برای آنها در نظر گرفته شده است. در صورتی که شما یکی از بازرگانان و یا صادر کنندگان این محصول هستید می توانید از طریق سایت و یا شماره های درج شده در زیر با ما در ارتباط باشید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس