مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

فروش نخود سه خان با کیفیت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان در چه مصارفی کاربرد دارد؟تولید نخود سه خان درجه یک در کرمانشاه

نخودها از جمله گیاهان خوراکی به شمار می روند که  بیشتر در دو رنگ سبز و کرمی، ارائه می گردند. آنان سایزهای گوناگونی دارند که یکی از معروف ترین شان، نخود سه خان می باشد. باید گفت، فروش این محصول در تهران، با کیفیت عالی و به صورت عمده انجام می شود. اما در چه زمینه هایی از آن استفاده می کنند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش نخود سه خان با کیفیت در تهران

نخود سه خان در چه مصارفی کاربرد دارد؟

نخود سه خان در چه مصارفی کاربرد دارد؟برای درست کردن خوراکی های مختلفی، از نخود نیز استفاده می نمایند. این محصول، از جمله حبوبات بسیار مغذی به شمار می رود و به همین دلیل، شهرت زیادی دارد. باید بگوییم که آنان را از نقطه نظر اندازه دسته بندی می کنند و موارد استفاده شان متفاوت است. ولی نخود سه خان در چه مصارفی کاربرد دارد؟ 

پیش از پاسخ دادن به این سوال، در وهله اول خوب است که شما را با این نمونه از محصول آشنا کنیم. عموماً به نخودهایی که سایزی بین ۷ تا ۹ میلی متر را دارند، سه خان می گویند. آنان یکی از بهترین نخودهای حال حاضر می باشد. کاربرد نخود سه خان نیز وسیع است که به برخی از آن اشاره می نماییم: 

  • در پخت آبگوشت 
  • در پخت انواع آش 
  • در فرآوری نخود چی 
  • در تولید فلافل 
  • در تولید کنسرو نخود 
  • در تولید آرد نخود 

به دلیل سایز خوبی که این نخود دارد، از آن در همه امور می شود استفاده کرد و این یکی از مزیت های آن می باشد. باید بگوییم، بیشتر نخودهای مرغوب در بازار هم از همین رسته هستند و فروش مناسبی نیز دارند. 

تولید نخود سه خان درجه یک در کرمانشاه

تولید نخود سه خان درجه یک در کرمانشاهاز قطب های اصلی تولید نخود در کشورمان، استان کرمانشاه می باشد. نخودهایی که در این بخش ایران کشت و برداشت می شوند، اقلام صادراتی هم به شمار می روند و به ممالک متفاوتی صادر می گردند. تولید نخود سه خان درجه یک در کرمانشاه به روش های متفاوتی صورت می گیرد. 

باید توضیح دهیم که نخودها هنگام برداشت، یک دست نیستند و به شکل ریز و درشت می باشند. پس از آن که جمع آوری و خشک کردن این حبوبات تمام شد، آن را در دستگاه های سورتینگ ریخته تا به این طریق، از نظر اندازه دسته بندی شوند و این گونه است که نخود سه خان به دست می آید. 

گفتنی است، نوع مرغوب و با کیفیت آن، بدون هیچ گونه خس و خاشاک می باشد و کاملاً تمیز است. از سویی، آن را تولیدی به شکل فله ای و یا بسته بندی شده در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که می توان از آن در موارد گوناگونی استفاده کرد. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس