مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروش مستقیم لپه مرغوب قیمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مرغوب ترین لپه قیمهبازار خرید انواع لپه استرالیا

لپه از خانواده حبوبات است  این محصول در واقع از نخودی تهیه می شود که به دو نیم شده است.

نخود دانه ای است که از آن برای پخت غذاهایی مثل قیمه ،کوفته و گاهی آب گوشت و …استفاده می شود.

در مورد مدت زمان پخت لپه قیمه می توان گفت ، نسبت به  حبوباتی مثل نخود و لوبیا، در مدت زمان حدود نیم ساعت روی حرارت متوسط پخته می‌شود.

فروش مستقیم لپه مرغوب قیمه

معرفی مرغوب ترین لپه قیمه

معرفی مرغوب ترین لپه قیمه همانطور که گفتیم  زمان پخت لپه حدود نیم ساعت روی حرارت متوسط است پس لپه مرغوب قیمه ، لپه ای است که خصوصیات زیر را داشته باشد.

 پخت سریع  آن، همچنین تغییر شکل ندادن و له نشدن آن هنگام پخت،  درشت بودن  و همچنین رنگ طبیعی داشتن، از ملاک های اصلی یک لپه ی مرغوب می باشد بعضی از لپه ها هستند که  مرغوبیت خوبی ندارند و بعضی از سودجویان هستند که با آگاهی از غیر مرغوب  بودن آن اقدام به فروش این محصول در بازار می کنند و بعضی دیگر از این افراد محصول را بدون پاک کردن آن ، با  بیشتر سنگ ریزه و.‌‌.. با قیمت پایین خریداری ، و با قیمت بالا به فروش می‌رسانند .

 همان طور که بیشتر مردم به خصوص خریداران این محصول می‌دانند گیاهان ،دانه ها ،حبوبات و غیره به دو دسته نر و ماده تقسیم می‌شوند. این گفته شامل لپه هم می شود. لپه از لحاظ زمان پخت بسیار کمتر از لپه ماده است لپه ماده یا پخته نمی شود یا اگر به مدت زمان طولانی مدت روی اجاق گاز قرار بگیرد له می شود و  شکل طبیعی خود را از دست می‌دهد پس باید این نکته را در نظر بگیریم که هنگام خرید این محصول دقت لازم را داشته باشیم.

بازار خرید انواع لپه استرالیا

بازار خرید انواع لپه استرالیا لپه خوب و مرغوب در بیشتر شهرها و کشورهای دیگر یافت می شود ولی به دلیل شناخته شدن لپه استرالیا محصول این کشور را از سایر کشورهای دیگر ممتاز کرده است به دلیل پرورش خوب این دانه توسط کشاورزان ماهر و همچنین تخصص و مهارت آنها در پرورش این محصول، این محصول را در جهان ممتاز کرده است.

علت دیگر ممتاز بودن این محصول این است که این کشور، دارای شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین زمین های حاصلخیز  و غنی است و بسیار مناسب برای پرورش این محصول، و این ویژگی ها مرغوبیت و کیفیت این محصول را دو چندان کرده است.

  صادر کردن این محصول با کیفیت توسط بازرگانان و صادر کنندگان آن به کشورهای دیگر از جمله ایران باعث رونق اقتصادی و شناخته شدن محصول با کیفیت آنها در جهان شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس