مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

فروش نخود در کرمانشاه مخصوص عمده فروشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود در کرمانشاهعوامل تاثیرگذاردرقیمت عمده نخودقیمت خرید عمده نخود در کرمانشاه

فروش نخود در کرمانشاه از بهترین مناطق برای خرید نخود با کیفیت و تازه و نیز با قیمت مناسب و دست اول شهر کرمانشاه است که بیشتر خریداران عمده و تناژ بالا به این شهر برای خرید نخود می روند.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت نخود فصل برداشت نخود می باشد که خریداران عمده نباید این زمان را فراموش کنند.

بر اساس نوع نخود قیمت نخود نیز متفاوت است مثلا نخودهای رسمی مثل نخود تک خان و دو خان و سه خان قیمت بالاتری دارد و نخودهای سایز کوچک تر مثل نخود فلافلی قیمت ارزان تری دارد و همچنین در بین خریداران طرفداران بیشتری دارد.

فروش نخود در کرمانشاه

فروش نخود در کرمانشاه

بهترین منطقه برای خرید با کیفیت ترین نخود موجود در بازار کرمانشاه می باشد که هر ساله هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای خریداران زیادی دارد.

با این که در سراسر کشور ایران انواع حبوبات کشت می شود اما محصولات کرمانشاه مرغوب ترین حبوبات است به خصوص محصول نخود کرمانشاه که علاوه بر اینکه در ایران طرفداران زیادی دارد در سایر کشورها هم به عنوان بهترین محصول شناخته می شود که نخودهای موجود در بازار به عنوان نخود دیم و آبی هستند که نخود پاییزه و بهاره نیز نامیده می شوند .

سایز این محصولات هم متفاوت است مثل نخود فلافلی ، نخود تک خان ، نخود دو خان ، نخود سه خان و… که همه از لحاظ سایز با هم متفاوت هستند.

در این بازار فروشندگان برای خریداران عمده تخفیفات زیادی را در نظر می گیرند.

در خود شهر کرمانشاه هم مصرف نخود زیاد است و در اکثر غذاهای محلی به کار می رود.

عوامل تاثیرگذاردرقیمت عمده نخود

فروش نخود در کرمانشاه

از مهم ترین عواملی که در قیمت محصول تاثیرگذاراست مثل طعم نخود و کیفیت نخود

در هر سایزی که باشد ، سایز نخود هم در قیمت آن موثر است.

تازه بودن نخود که مربوط به این است که آن نخود محصول همان سال است یا کهنه است و محصول سال های گذشته است.

میزان تمیزی نخود خریداری شده که نخود باید بدون خاک و سنگ ریزه و چوب باشد و همچنین میزان دانه های شکسته شده و آفت زده در محصول ، مهم ترین عامل هم فصل خرید نخود است که هرچه در همان فصل  برداشت خریدار نخود را خریداری کند محصول قیمت مناسب تری دارد و با کیفیت تر است و از لحاظ پخت هم زمان کم تری نیاز دارد که این نکته ی بسیار مهمی است.

قیمت خرید عمده نخود در کرمانشاه

فروش نخود در کرمانشاه

هر چه مقدار خرید نخود در کرمانشاه بیشتر باشد و در تناژ بالا باشد قیمت آن مناسب تر می باشد و از عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت خرید عمده نخود در کرمانشاه می باشد میزان کاشت نخود در طی آن سال است که هر چه میزان برداشت بیشتر باشد قیمت محصول در بازار هم کمتر می شود و هرچه حجم صادرات نخود هم در طی آن سال کم تر باشد و هر چه واردات نخود از سایر کشورها بیشتر باشد قیمت محصول در طی آن سال کم تر می شود.

بر اساس نوع نخود هم قیمت آن متفاوت است مثلا قیمت نخود درجه یک کرمانشاه که همان نخود تک خان است بیشتر می باشد اما نخود فلافلی که نخود ریزی می باشد قیمت کم تری دارد و خریداران بیشتری نیز دارد.

گاهی اوقات فروشندگان نخود در کرمانشاه محصول همان سال و تازه را با نخود محصول سال های گذشته مخلوط می کنند تا محصول سال های گذشته آن ها در انبار آفت نزند و به فروش برود پس در خرید حبوبات به خصوص نخود باید خیلی نسبت به این نکته توجه کرد چون نرخ محصول در این حالت بسیار کاهش می یابد.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس