مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

بازار خرید عدس خوب بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع عدس وارداتی به ایرانفروش مستقیم انواع عدس دستچین

عدس خوب به دلیل طعم و مزه بی نظیری که دارد آن در انواع غذاهایی نظیر عدس پلو و عدسی استفاده می کنند. عدس یک نوع خشکبار و از خانواده حبوبات می باشد که دارای مقادیر زیادی آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و پروتئین بوده و نفخ کمتری نسبت به حبوبات دیگر دارد که دارای خواص و فواید زیادی می باشد. در بازار عدس با شرایط خوب بسته بندی که دارد به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.بازار خرید عدس خوب بسته بندی

معرفی انواع عدس وارداتی به ایران

معرفی انواع عدس وارداتی به ایران عدس از نظر شرایط آب و هوایی هر منطقه، میزان بارندگی و نوع خاک حاصلخیز در تعیین کیفیت آن موثر است.عدس در رنگ های مختلفی تولید می شود که عبارتند از: عدس سبز، عدس قرمز یا دال عدس، زرد، نارنجی، قهوه ای و سیاه که در ایران عدس سبز را بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از آن عدس قرمز و عدس قهوه ای را استفاده می کنند. برای تشخیص عدس باید به کیفیت رنگ آن توجه کنیم که عدس سبز، تازه تر از عدسی است که به رنگ قهوه ای بوده و کهنه تر می باشد.

از انواع عدس های وارداتی به ایران که بسیار خواهان آن می باشند عدس کانادیی می باشد که این نوع عدس دارای اندازه های مختلفی بوده و کیفیت هر کدام با دیگری فرق دارد. عدس کانادایی دارای کیفیت بالا و دانه های یکدست، عدسی خوش پخت و دارای طعم بی نظیری و همچنین بوجاری شده می باشد.

انواع عدس کانادایی عبارتند از: ۱٫ عدس کانادایی ساسکن ۲٫ عدس کانادایی ایلتا ۳٫ عدس کانادایی سیمپسون ۴٫ عدس کانادایی ملو و … . 

یکی دیگز از انواع عدس وارداتی به ایران عدس روسی می باشد که در بسه بندی های ۲۵ کیلویی و ۵۰ کیلویی به فروش می رسد و قیمت این عدس نسبت به عدس کانادایی بیشتر است. نوع دیگر عدس وارداتی عدس قزاق می باشد که در کشور قزاقستان تولید می شود و قیمت این عدس از عدس روسی و کانادایی بیشتر است.

فروش مستقیم انواع عدس دستچین

فروش مستقیم انواع عدس دستچین عدس دستچین به عدسی گفته می شود که توسط ماشین آلات بوجاری شده و دارای دانه های مساوی و یکدست بوده، کیفیت بالایی دارد و عاری از هر گونه ضایعات نظیر سنگ های ریز و درشت و کلوخ می باشد؛ که قیمت عدس دستچین نسبت به سایر عدس ها گران تر است. عدس خوب بسته بندی بهترین گزینه برای افرادی می باشد که برای نیاز مصرف روزانه خود از این عدس استفاده می کنند و دارای مهر استاندارد و ارگانیک می باشد.

شما می توانید برای خرید انواع عدس دستچین به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس