مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

بازار فروش لپه تازه شمالي

آنچه در این مقاله می خوانید...

هرآنچه باید درباره لپه بدانیدمرکز پخش لپه شمالي فله

بازار فروش لپه شمالي تازه در کشورمان از دیرباز رونق فراوانی داشته و بسیاری از غذاهای سنتی ما ایرانیان توسط آن طبخ می‌گردد. لپه دانه گیاهی ارزشمندی از گروه حبوبات و خانواده نخود است که ارزش غذایی فراوانی داشته و حتی در برخی از موارد به سبب پروتئین بالایی که درون آن وجود دارد، از آن به عنوان یک جایگزین مناسب برای گوشت استفاده کرده و از تمام مواهب موجود در آن برخوردار می‌شوند و این امر برای کسانی که از پروتئین حیوانی استفاده نمی کنند بسیار حائز اهمیت است.

بازار فروش لپه تازه شمالي

هرآنچه باید درباره لپه بدانید

هرآنچه باید درباره لپه بدانید حبوبات نقش بسیار مهمی در برنامه غذایی ما انسان ها ایفا می نمایند، زیرا درون آنها هیچگونه ترکیبات مضری برای جسم وجود ندارد و مصرف آنها می‌تواند بسیاری از نیازهای جسمی انسان به ویتامین و مواد مغذی را برآورده نماید. لپه نیز یکی از این دانه های گیاهی است که در اصل از نخود به دست آمده و همان خواص را دارا می باشد.

یکی از غذاهای سنتی و محبوب ما ایرانیان که ما آن را به نام خورش قیمه می‌شناسیم با استفاده از لپه پخته شده و طعم دار می گردد. تحقیقات نشان دهنده این است که لپه بر خلاف سایر حبوبات منبع غنی از کلسیم است؛ به گونه‌ای که مصرف ۱۰۰ گرم آن حدود ۶۰ میلی گرم از کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می نماید. همچنین چون در ساختار آن فیبر فراوانی وجود دارد بهترین گزینه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و همچنین کاهش کلسترول است.

استفاده از لپه به سبب فیبر فراوانی که در آن وجود دارد نقش بسیار مهمی در کاهش وزن ایفا می نماید، به همین سبب بسیاری از کسانی که در رژیم های غذایی به سر می‌برند سعی می‌کند در طول هفته حتماً یک بار در برنامه تغذیه ای خود از لپه استفاده نمایند.

یکی از نکته های مهمی که در هنگام پخت لپه باید به آن توجه نمایید این است که سعی کنید یک شب قبل از پخت آن را در آب خیسانده و چندین بار آب آن را عوض کرده و سپس اقدام به پخت آن نمایید، چرا که لپه در این شرایط هیچ گونه نفخی نخواهد داشت و مصرف آن باعث آزردگی سیستم‌گوارش نمی‌گردد.

مرکز پخش لپه شمالي فله

مرکز پخش لپه شمالي فله شهرهای شمالی کشورمان یکی از بزرگترین مراکزی هستند که می‌توان از طریق آنها اقدام به خرید بهترین لپه شمالي فله نمود. از جمله مهمترین ویژگی هایی که این محصول از آن برخوردار می‌باشد این است که مدت زمان پخت آن کوتاه بوده و همچنین اندازه دانه‌های آن بسیار درشت می باشد. کارشناسان تغذیه اعتقاد دارند لپه تازه شمالي یکی از بزرگترین منابع برای تامین فیبر مورد نیاز بدن بوده و همچنین به سبب دارا بودن پروتئین، انرژی فراوانی را برای انسان به همراه آورده و سلامتی جسمی او را رقم می‌زند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس