مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش عمده ایزوله سویا با تخفیف استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده ایزوله سویاخرید عمده ایزوله سویانمایندگی و صادرات ایزوله سویاخرید عمده پودر پروتئین سویافروشگاه حبونای

پودر پروتئین سویا سلطان پروتئین گیاهی و استخراج شده از لوبیای سویا می باشد، هر چند که تا حدی در مورد آن بی عدالتی شده و به اشتباه در بسیاری از موارد جزء پروتئین های بی کیفیت طبقه‌بندی می شود.امروز در رابطه با ویژگی های این محصول و نحوه خرید ان بیشتر خواهیم گفت…

فروش عمده ایزوله سویا

فروش عمده روغن سویا

ایزوله سویا پودر ایزوله پروتئین سویا از پوسته ی سویا تهیه شده است که در آب یا الکل شستشو داده شده است تا در قندها و فیبر غذایی مصرف شود. سپس آنها را از بین می برد و تبدیل به یک پودر می شوند. این محصول دارای چربی بسیار کم و بدون کلسترول است. پودر پروتئین سویا برای ساخت فرمول سویا شیرین و همچنین انواع گزنه های گوشتی و لبنی … میباشد که شما مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به صفحه خرید فروشگاه انلاین شرکت چیرا خرید عمده ایزوله سویا خود را به بهترین کیفیت موجود و قیمت مطلوب به ثبت برسانید.

خرید عمده ایزوله سویا

فروش عمده دانه سویا

بزرگترین تصور اشتباه در مورد پروتئین سویا این است، به این دلیل که حاوی استروژن‌های گیاهی است (مواد شیمیایی گیاهی که دارای خصوصیاتی شبیه استروژن‌ها هستند.) باعث کاهش سطوح تستسترون و افزایش سطح استروژن می‌شوند. ولی مطالعات متعددی نشان داده که این حقیقت ندارد. پروتئین سویا می‌تواند باعث افزایش سطوح هورمون رشد و نیتریک اسید شود و ریکاوری عضلانی و چربی سوزی را تقویت کند. فروشگاه چیرا همواره شرایط خرید عمده ایزوله سویا را برای شما عزیزا فراهم کرده تا بتوانید خریدی بسیار با کیفیت را تجربه کنید.

نمایندگی و صادرات ایزوله سویا

فروش عمده سویا در اصفهان

فروشگاه انلاین شرکت چیرا از دارندگان نمایندگی های معتبر و پخش در خصوص خرید عمده ایزوله سویا میباشد که به علت مرغوبیت محصولات موجود از جمله ایزوله سویا توانسته در گزینه شادرات هم بسیار موفق و توجه کشور های پیرامون را به خود جذب کند؛از پودر پروتئین سویا در امولسیون‌های گوشتی مانند فرانکفورترها، به صورت کنسانتره و ایزوله استفاده می‌شود. ایزوله پروتئین سویا دارای بالاترین غلظت پروتئین در میان سایر محصولات مشتق شده از سویا است. این محصول با حذف شدن چربی و کربوهیدرات‌های موجود در سویا بدست می‌آید و دارای حدود ۹۰ درصد پروتئین می‌باشد.

خرید عمده پودر پروتئین سویا

فروش عمده دانه سویا

 

از پودر پروتئین‌های سویا در برگرها، ناگت‌ها، قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها و میکس با سایر محصولات مقوی از جمله پودر جوانه گندم مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از وظایف آن در ناگت‌ها و برگرها آبدار کردن این محصولات می‌باشد. البته برخی از افراد هم به دلیل عدم دسترسی به پودر ایزوله سویا از این نوع ماده هم به صورت میکس با سایر مواد مقوی از جمله پودر جوانه گندم به عنوان مکمل مورد استفاده قرار می‌دهند.

فروشگاه حبونای

فروش عمده سویا

با توجه به نکاتی که گفته شد شرکت چیرا همواره در تلاش است تا خریدی  مطمئن و ایمن را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان اورد تا محصولات خود را با رضایتمندی کامل از این فروشگاه دریافت کنید و به یاد داشته باشید که در صورت هرگونه روی داد مشکل و اختلال میتوانیو با پشتیبان های سایت چیرا در تماس بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل خود را حل کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس