مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

خرید مستقیم عدس بسته بندی ۹۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل محبوبیت عدس کاناداییبازار پخش عدس 900 گرمی دستچین

یکی از مهم ترین مواد غذایی در هرم غذایی روزانه است و یکی از مغذی ترین آن، عدس است که در انواع مختلف و بسته بندی های متفاوت در بازار ارائه و به طور معمول در بسته های نهصد گرمی دیده می شود.

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید مستقیم عدس ۹۰۰ گرمی بسته بندی شده اند که عمده دلیل آن به خاطر پایین تر حساب شدن قیمت در اثر حذف واسطه های گوناگون بین تولید کننده و مصرف کننده است.

خرید مستقیم عدس بسته بندی 900 گرمی

دلیل محبوبیت عدس کانادایی

دلیل محبوبیت عدس کانادایی

عدس کانادایی در ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است که می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد.

می توان گفت که مهم ترین دلیل محبوبیت آن، به میزان مواد مغذی موجود در آن و همچنین درمان طیف وسیعی از بیماری ها مربوط می شود.

یکی دیگر از دلایل آن، تنوع بالای عدس کانادایی است که می تواند هم به صورت سبز و هم به شکل قهوه ای در بازار وجود داشته باشد و برای عموم مردم نوع سبز آن بسیار معمول تر خواهد بود.

دارای زمان پخت بسیار کوتاهی بوده و برای پخت کامل زمانی بین یک الی یک و نیم ساعت لازم خواهد بود و بنابراین بسیار سریع آماده می شود.

این نوع حبوبات بعد از این که به زور کامل پخته شود، طعم بسیار خوبی خواهد داشت.

عدس سرشار از آهن است و از معدود حبوباتی است که به این میزان بالا آهن دارد. آهن یک عنصر بسیار ضروری در مغز استخوان برای خون سازی است و مصرف عدس با افزایش خون سازی از بروز کم خونی و همچنین بی حالی، ضعف و سرگیجه جلوگیری می کند.

سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند با بسیاری از عوامل سرطانی مبارزه نماید و با تحریک رشد سلولی و ترمیم سلول های آسیب دیده احتمال بروز بیماری های شایعی مثل سرطان و تومور را کاهش می دهد.

دارای فیبر فراوان از نوع محلول در آب است و وجود آن در رژیم های غذایی سبب پر شدن سریع معده و احساس سیری شده و از پرخوری و به دنبال آن چاقی و اضافه وزن جلوگیری می شود.

بازار پخش عدس ۹۰۰ گرمی دستچین

بازار پخش عدس 900 گرمی دستچین

با توجه به مواردی که ذکر شد، همواره تقاضا برای واردات این نوع عدس بسیار بالا بوده و به این ترتیب واردات آن بالا رفته تا حجم مورد تقاضای آن در بازار ها تامین گردد.

برای پخش عدس ۹۰۰ گرمی دستچین بازاری ایجاد شده است تا افرادی متقاضی این محصول بتوانند به راحتی عدس دستچین را از طریق آن تهیه کنند و در واقع می توان گفت که این روش سبب خرید آسان آن شده که مشتریان از آن بسیار راضی هستند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس