مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

مرکز خرید فروش نخود صادراتی و عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز خرید فروش نخودخرید اینترنتی نخودتحویل سفارش اینترنتیصادرات و واردات نخود

آیا به دنبال یک مرکز خرید و فروش نخود با کیفیت هستید؟ آیا به دنبال یک مرکز فروش نخود با قیمت کم هستید؟ آیا قصد به خرید نخود بدون واسطه دارید؟ ما به شما شرکت چیرا را به عنوان تنها نمایندگی رسمی خرید و فروش و صادرات نخود در ایران و خارج از کشور معرفی می کنیم، شما می توانید در مرکز خرید و فروش نخود چیرا به خرید عمده یا خرد نخود با کمترین قیمت ممکن بپردازید.

مرکز خرید فروش نخود

قیمت نخود۱۴۰۰

شرکت چیرا مرکز خرید فروش نخود کرمانشاه می باشد و این امکان را ایجاد کرده است تا شما در هر کجا از کشور ایران خرید نخود انجام داده و تنها در طول سه روز محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید، دیگر نیاز نیست که برای خرید نخود هزینه رفت و آمد پرداخت کنید و در شرایط خطرناک کرونا به خرید حضوری بپردازید، تنها باید به سایت های شرکت چیرا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی نخود

مرکز خرید فروش نخود

توجه داشته باشید خرید اینترنتی همانطور که مزایای بسیار زیادی دارد از بدی های خاص خودش نیز برخوردار است، برای مثال  با گسترش سایت های اینترنتی برخی از افراد کلاهبردار شروع به ساخت سایت های فیک کردند، به همین دلیل شما باید قبل از خرید از فیک نبودن سایت مطمئن شوید.

شرکت چیرا تنها از یک سایت رسمی برخوردار می باشد که شما تنها با سرچ کردن اسم شرکت چیرا می توانید در اولین جستجو وارد سایت شوید، دقت داشته باشید که شرکت چیرا تنها برای فروش نخود طراحی نشده است و زمانی که شما وارد سایت می شوید با محصولات بسیار زیادی مانند محصولات بهداشتی، تاید، مایع دستشویی، اسکاج های سیمی و مواد غذایی روبرو خواهید شد.

برای اطمینان از سایت مورد نظر در ابتدا به مقدار کم خریداری کنید تا پس از تحویل و چک کردن کیفیت محصول از شرکت مطمئن شوید و سپس به مقدار مورد دلخواه خرید کنید.

از نکات دیگر در سایت چیرا پرداخت وجه در درگاه بانکی مخصوص سایت می باشد، شما پس از اینکه سایت قیمت نهایی را وارد کرده باشد باید وارد درگاه شوید و با ارائه اطلاعات کارت عابر بانک خود هزینه را پرداخت کنید.

تحویل سفارش اینترنتی

مرکز خرید فروش نخود

تحویل محصولات اینترنتی شرکت چیرا درصورتی که در شهر هایی حضور داشته باشید که شرکت های ما هستند تنها چند ساعت زمانبر است اما با توجه به اینکه شرکت چیرا به سراسر ایران تحویل انجام می دهد در تمامی شهرستان ها بین ۱ تا ۳ روز زمانبر خواهد بود .

قابل توجه است که هزینه ارسال محصول در تمامی نمایندگی های فروش از مشتریان دریافت می شود اما شما با خرید از شرکت چیرا از ارسال رایگان برخوردار خواهید بود و حتی با خرید عمده نیز نیاز به پرداخت هزینه ارسال ندارید.

صادرات و واردات نخود

مرکز خرید فروش نخود

شرکت چیرا به عنوان مرکز خرید و فروش نخود به صادرات نخود های سه خان، دو خان، فلافلی، لپه ای، قرمز ، کرمانشاه، شیراز و… به کشور هایی مانند کانادا، ایتالیا، برزیل و.. می پردازد ، همچنین این نمایندگی با کشور های روسیه و ایتالیا برای وارد کردن نخود روسی و نخودچی های ایتالیا نیز قرارداد دارد و شما می توانید از سایت شرکت چیرا نه تنها نخود های ایرانی را خریداری کنید بلکه به راحتی نخود های خارجی را با کمترین قیمت ممکن در سایت ما دریافت کنید.

در بین نخود های خارجی موجود در سایت چیرا، نخود های روسیه، اتیوپی، آمریکا و ایتالیا دارای فروش بالا می باشند زیرا از نظر سطح کیفی نسبت به نخود های ایرانی برتری دارند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند، دقت داشته باشید که در خرید نخود ایرانی و خارجی حتما به سازی انتخابی برای خرید نخود توجه داشته باشید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس