مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

خرید نخود آبگوشتی به صورت فله و بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود آبگوشتی با نخود نخودچیقیمت نخود آبگوشتی در سال 99

نخود آبگوشتی با کیفیتی بی نظیر و تهیه شده از بهترین مزارع کشاورزی تحت مراقبت های کاملا استاندارد تهیه و تولید شده و به صورت فله و بسته بندی در مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. این محصول ارزشمند از خواص بالایی برخوردار بوده و سرشار از فیبرهای محلول پکتین و صمغ می باشد که در بیماری های هیپرکلسترولمی بسیار موثر واقع شده است.

خرید نخود آبگوشتی به صورت فله و بسته بندی

تفاوت نخود آبگوشتی با نخود نخودچی

تفاوت نخود آبگوشتی با نخود نخودچی نخود آبگوشتی با نخودچی تفاوت دارد. نخود چی در ردیف آجیل ها قرار گرفته و بافت بسیار نرمی دارد اما نخود آبگوشتی در ردیف حبوبات قرار داشته و بافت بسیار محکی داشته و فقط با حرارت نرم می گردد.

درواقع نخودچی شکل پخته شده نخود بوده که توسط دستگاه ها و شرکت های تولیدی پیشرفته طی عملیات و مراحلی پخته شده و سپس تفت دهی می گردد.

نخودچی از نخود تازه به دست می آید و خاصیتی برابر با نخود خام دارد. استفاده از  نخودچی به عنوان آجیل به همراه کشمش فواید بسیار مفیدی برای عملکرد چربی های خون ایفا کرده و موجب تقویت حافظه شده و گلوکز مغز را تأمین می کند.

  • نخود چی پخته شده  است و  بدون پوسته می باشد
  • نخود چی بو داده ست و ممکن است  نمک دار یا بدون نمک باشد
  • نخود معمولی یا آبگوشتی نوعی نخود  معمولی که به صورت مستقیم از زمین کشاورزی و بدون ایجاد هیچ گونه تغییری در بافت فیبری آن بسته بندی و عرضه می گردد.  

نخودچی و نخود هر دو دارای برخی ویژگی های مشترکی می باشند. در واقع این فیبرها در روده کوچک به چربی های افزایش دهنده خون چسبیده و مانع جذب آن توسط خون ورید باب می شوند و از افزایش کلسترول خون جلوگیری بعمل می آورند.

قیمت نخود آبگوشتی در سال ۹۹

قیمت نخود آبگوشتی در سال 99 لیست قیمت های انواع نخود آبگوشتی مرغوب در سال ۹۹  به واسطه بازرگانی فروش این نوع از محصولات با در نظر گرفتن پارامترهای تعیین کننده از جمله نوع نخود، نوع بسته بندی، حجم بسته بندی و غیره تعیین می گردد. قیمت نخود آبگوشتی با توجه به خواص بی نظیری که دارد بسیار مناسب می باشد.

خرید عمده نخود نخودچی و نخود آبگوشتی در بازارهای جهانی بسیار باب شده است زیرا علاوه بر اثبات خواص پر فایده و بی نظیری که دارد و همواره بر تقاضای مشتریان برای خرید این محصول اضافه می شود. خرید عمده نخود آبگوشتی مزایای بسیار فراوانی برای خریدار و فروشنده به همراه دارد.

شرکت پخش نخود آبگوشتی صادراتی محصولی بی نظیر شایسته صادرات را به سایر کشورهای همسایه و اروپایی آماده ارسال می نماید. مرکز فروش انواع حبوبات و نخود آبگوشتی در حال خدمت رسانی به تمامی مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس