مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

صادرات نخود کرمانشاه به کشور عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از نخود در آشپزی ایرانیقیمت عمده نخود صادراتی کرمانشاه

کرمانشاه یکی از استان‌های شمال غربی ایران است که به دلیل زمین‌های بسیار حاصلخیز و پرباری که دارد همیشه در زمینه تولید محصولات مختلف کشاورزی از جمله نخود سفید و قرمز زبان زد خاص و عام بوده است. نخود باکیفیت کرمانشاه علاوه بر داخل کشور در خارج از ایران هم طرفداران زیادی دارد. صادرات نخود کرمانشاه سالانه در حجم بسیار زیادی به کشورهای همسایه از جمله کشور عراق صورت می‌گیرد و صادر کنندگان کشورمان با عرضه این محصولات در بازارهای خارجی توانسته‌اند ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

صادرات نخود کرمانشاه به کشور عراق

موارد استفاده از نخود در آشپزی ایرانی

موارد استفاده از نخود در آشپزی ایرانینخود یکی از انواع حبوبات است که ویتامین‌های مفید بسیاری دارد و لذا همیشه در آشپزی ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

در آشپزی ایرانی، آش‌ها انواع مختلفی دارند و از محبوبیت خاصی در بین ما ایرانی‌ها برخوردار هستند. نخود یکی از مواد اولیه‌ای است که تقریبا در تمامی آش‌های ایرانی در مقدارهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر آش، نخود در کباب هم یکی از مواد اولیه اساسی است و از آن برای اینکه کباب بر روی آتش بماند و نریزد؛ استفاده می‌شود. همچنین فلافل یکی از مهمترین انواع غذاهای جنوب کشور است،. نخود یک جز اصلی این غذای تند و تیز جنوبی به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

همچنین از نخود به عنوان یک حبوبات طعم دهنده در آبگوشت استفاده می‌شود. علاوه بر این، نخود پلو و کتلت نخود هم از جمله دیگر غذاهای ایرانی هستند که با استفاده از نخود تهیه می‌شوند و مزه‌ای بسیار فوق العاده دارند. 

قیمت عمده نخود صادراتی کرمانشاه

قیمت عمده نخود صادراتی کرمانشاهنوساناتی که به دلیل تحریم‌های اقتصادی وضع شده علیه کشور به وجود آمده است سبب شده است که قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت نخود صادراتی کرمانشاه به صورت عمده و جزئی مدام در حال تغییر و تحول بوده و رنگی از ثبات را به خود نبیند و لذا نمی‌توان اطلاعاتی دقیقی در مورد آخرین قیمت این محصولات ارائه کرد.

از طرفی پارامترهای مختلفی در قیمت گذاری این نوع از حبوبات اثرگذار هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کیفیت نخود، حجم محصول خریداری شده، بسته بندی بودن نخود و یا فله‌ای بودن آن و … اشاره کرد که بسته به این پارامترها قیمت این محصول متفاوت است. 

از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت آی حبوبات، می‌توانید با متخصصین فعال ما در زمینه عرضه انواع گوناگون حبوبات ارتباط برقرار کنید و اطلاعات دقیقی در مورد قیمت روز انواع گوناگون نخود صادراتی کرمانشاه به دست بیاورید و با خصوصیات منحصر به فرد این نوع از حبوبات مقوی و باکیفیت ایرانی بیشتر آشنا شوید. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس