مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =

قیمت فروش عمده و جزیی عدس یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بی نظیر عدسصادرات و تاثیر آن بر روی قیمت عدسقیمت عدس یک کیلوییخرید عدس یک کیلویی ارزان
صادرات انواع حبوبات با کیفیت

قیمت عدس یک کیلویی چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس یک کیلویی را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما تا آخر این مقاله را مطالعه کنید! همان طور که می دانید، سالانه در ایران مقدار زیادی عدس کاشته می شود که بعد از برداشت، در بسته بندی های مختلفی روانه بازار می شوند. در میان بسته بندی های مختلف، بسته های یک کیلویی از فروش بیشتری برخوردار اند چرا که بیشتر افراد بر این باورند که حبوبات را باید تازه خرید! برای این منظور، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس یک کیلویی را مورد برسی قرار دهیم.

خواص بی نظیر عدس

قیمت فروش عدس

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چرا عدس در میان دیگر حبوبات از فروش بیشتری برخوردار است؟ پاسخ این سوال در خواص بی نظیر این محصول می باشد! عدس به دلیل برخورداری از خواصی که دارد، امروزه در اکثر غذا های ایرانی یافت می شود. از این محصول همچنین جهت درمان و پیشگیری بیماری های مختلفی استفاده می شود! اگر بخواهیم  برسی کوتاهی از خواص عدس داشته باشیم، باید گفت که ازجمله مهم ترین خاصیت های این محصول عبارتند از:

  • کنترل قند خون به واسطه عدس! همان طور که می دانید، استفاده موادی که حاوی فیبر می باشند، بهترین گزینه جهت کنترل قند خون بدن می باشد. در این میان عدس نیز به دلیل اینکه حاوی سطح زیادی از فیبر می باشد، معمولا از طرف پزشکان به افرادی که مشکل قند خون دارند، پیشنهاد می شود.
  • مصرف منظم عدس، بهترین گزینه جهت ساخت و ترمیم ماهیچه ها است! اگر کمی با قوانین بدن سازی آشنایی داشته باشید، بی شک می دانید که بدن برای ساخت ماهیچه، نیازمند پروتئین است! از طرفی عدس نیز به دلیل اینکه سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی می باشد، بهترین گزینه جهت ساخت ماهیچه ها است.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن، از دیگر خواص عدس می باشد. همان طور که اشاره کردیم، عدس سرشار از مواد مغذی می باشد که مصرف منظم آن، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. ناگفته نماند که مصرف منظم این محصول بهترین گزینه جهت پیشگری از سرطان نیز هست.

صادرات و تاثیر آن بر روی قیمت عدس

قیمت عمده عدس ساسکن

اگر بخواهیم برسی دقیقی از قیمت عدس یک کیلویی داشته باشیم، باید صادرات این محصول را نیز مورد برسی قرار دهیم! اما چرا؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که عدس ایرانی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است، که به همین سالانه تجار زیادی این محصول را به صورت عمده به کشور های همسایه ارسال می کنند. با افزایش صادرات، شاهد کمبود مقدار عدس در بازار های داخلی شده و در نتیجه قیمت نهایی محصول با تعقیر مواجه می شود.

قیمت عدس یک کیلویی

قیمت عدس محلی امروز

رسیدیم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی برسی قیمت عدس یک کیلویی! اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که در میان بسته بندی های مختلف عدس، بسته های یک کیلویی از فروش بیشتری برخورداراند. ما لازم به ذکر این محصول از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد! چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. برای مثال نوسانات ارزی، کیفیت، صادرات و واردات و…، بر روی قیمت نهایی عدس تاثیر می گذارند. ناگفته نماند که خرید از فروشگاه های معتبر، می تواند قیمت کمتری را به دنبال داشته باشد که برای این منظور، در ادامه شما را با روشی آسان جهت خرید ارزان عدس یک کیلویی آشنا می کنیم.

خرید عدس یک کیلویی ارزان

قیمت عدس سیاه

اگر قصد خرید عدس یک کیلویی را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با خرید از این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمت هایی بسیار مناسبی خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس