مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

قیمت لوبیا قرمز قمی مخصوص صادرات بصرفه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لوبیا قرمز قمیلیست قیمت لوبیا قرمز قمیعوامل تعیین کیفیت لوبیا قرمز قمیفواید استفاده از لوبیا قرمزنتیجه گیری:

قیمت لوبیا قرمز قمی:لوبیا قرمز قمی یکی از انواع محصولات لوبیا در ایران است که در شهر قم کشت می شود .تفاوت این نوع لوبیا با لوبیا قرمز به رنگ جگری در رنگ انهاست زیرا رنگ این نوع لوبیا نزدیک به پوست پیازی است .اگرچه این لوبیا در شهر قم کشت میشود اما به دلیل جنس و مزه لطیفی  که دارد در تمام استان های ایران استفاده میشود.بدین منظور در این مقاله به  قیمت لوبیای قرمز قم می پردازیم.

معرفی لوبیا قرمز قمی

معرفی لوبیا قرمز قمی

اصولا لوبیا قرمز قمی نسبت به بقیه انواع لوبیا قرمز ها قیمت پایین تر و مناسب تری دارد اما این اختلاف قیمت جزئی است.همچنین سایز این نوع لوبیا قرمز نسبت  به بقیه انها کوچکتر است و این جزء اصلی  ترین تفاوت های ان است.

لوبیا قرمز قمی نیز مانند سایر لوبیا  دارای بسیاری از پروتئین و ویتامین های مختلف است .چند مورد از خواص این لوبیا به شرح زیر است:

۱٫در حلوگیری  و کاهش سرطان  تاثیر بالایی دارد.

۲٫عملکرد مغز علی الخصوص سیستم عصبی را بهبود میبخشد

۳٫باعث کاهش یافتن سطح کلسترول خون میشود

۴٫در درمان الزایمر موثر است

لیست قیمت لوبیا قرمز قمی

معرفی لوبیا قرمز قمی

یکی از انواع بسته بندی  لوبیا قرمز قمی لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی برکت است  که به قیمت ۶۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

در قیمت فروش لوبیا قرمز قمی عوامل بسیاری از جمله کیفیت و مرغوبیت و نوع بسته بندی شدن ان دخیل هستند با این وجود خرید ان به صورت عمده می تواند تاثیر چشم گیری در کاهش قیمت ان برای متقاضیان این محصول داشته باشد.کیقیت بالای این محصول مانند دیگر محصولات لوبیا باعث شده این  محصول نیز به کشورهای همسایه مانند عراق صادر شود..عرضه این محصول  در بین متقاضیان مانند دیگر محصولات به صورت سنتی و اینترنتی(انلاین)صورت می گیرد.

اخرین قیمت موجود از لوبیا برای هر ۹۰۰ گرم ۲۲۰۰۰تومان می باشد.لوبیا قرمز قمی به صورت قله به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد.لوبیا قرمز قکی ایرانی ۹۰۰ گرم با مارک دشت صبح به قیمت ۵۴۰۰۰ تومان عرضه می شود.لوبیا قرمز قمی با مارک خشک پاک ۹۰۰ گرمی  به قیمت ۱۱۰۰۰ تومان است.لوبیا قرمز قمی با مارک نیلوفر دریایی به قیمت ۱۹۰۰۰تومان به فروش می رسد.

عوامل تعیین کیفیت لوبیا قرمز قمی

معرفی لوبیا قرمز قمی

بکی دیگر از عواملی که بر قیمت خرید لوبیا تاثیر گذار است خرید ان در یک بازه زمانی خاص است.

لوبیا قرمز قمی در دو کیفیت متفاوت بوجار و دستچین  در بازار به فروش می رسد. تولید لوبیا قرمز با کیفیت دستچین به خاطر کیفیت بهتر در بازار قیمت به نسبت بالاتری دارد در کل لوبیا قرمز قمی از بازار فروش بالا و متقاضی هایی از داخل و خارج است.

لوبیا قمی ایرانی به وزن یک کیلوگرم  با مارک نادعلی به قیمت ۶۰۰۰۰تومان عرضه میشود..لوبیا قرمز قمی به طور کل با قیمت ۶۷۰۰تومان به فروش می رسد.

فواید استفاده از لوبیا قرمز

معرفی لوبیا قرمز قمی

استفاده از لوبیا قرمز باعث کاهش فشار خون  و در نتیجه جلوگیری از سکته قلبی عروقی می شود.لوبیا قرمز همچنین به کاهش وزن کمک میکند و سیستم ایمنی بدن را قوی کرده و خواص ضد پیری دارد.

استفاده بیش از حد از لوبیا دارای عوارضی مانند درد در ناحیه شکم و مسموم شدن فرد مصرف کننده می شود.

لوبیا قرمز قمی  از راه بذر خود را تکثیر میکند.این گیاه نوعی گیاع علفی و یکساله است که شکل ظاهری ان به صورت بوته های کوتاه است. برگ های بوته ان به رنگ سبز است و دارای شیارهاس ظریفی است.نوع رشد ان در یک غلاف است که در ان غلاف ۳ تا ۶ عدد لوبیا  وجود دارد.

نتیجه گیری:

لوبیای قرمز دارای خواص زیادی برای بدن می باشد اما استفاده بیش از حد فرد از این محصول باعث مسمومیت فرد می شود و باید به مقدار مناسب مصرف شود .یکی از انواع لوبیا قرمز لوبیا قرمز قمی است که  طعم لطیف و خوبی دارد و در برخی غذاها مانند اش از ان  استفاده می کنند.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس