مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

قیمت نخود درشت درجه یک صادراتی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود صادراتی کرمانشاه چه کیفیتی دارد؟از کجا بهترین نخود صادراتی بخرم؟

اطلاع داشتن از قیمت نخود درشت درجه یک صادراتی آن هم در ایران باعث می شود به خوبی  بتوانید با مشتریانی که دارید وارد مذاکره شوید و اعتماد آنها را جلب نموده و این محصول پرطرفدار را بفروشید.
خب اگر نمی دانید چگونه باید قیمت بهترین نخود صادراتی کرمانشاه را دانست و حتی از سایر نرخ های روز حبوبات در ایران مطلع شد تا به انتها با ما همراه باشید. 

قیمت نخود درشت درجه یک صادراتی در ایران

نخود صادراتی کرمانشاه چه کیفیتی دارد؟

نخود صادراتی کرمانشاه چه کیفیتی دارد؟ از دیرباز کرمانشاه را با نخود آن می شناسیم، و بیشتر اراضی این استان توسط کشاورزان از نخود پوشیده می شود.
بیش از نیمی از نخود تولیدی کشور محصول کشاورزان کرمانشاهی می باشد، نخود های کرمانشاه حتی در بین دیگر کشور ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و این نوع نخود امروزه به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.
نخود کرمانشاه در سه سایز کشت می شود :

  • سایز ریز (فلافلی)
  • سایز متوسط (سه خان)
  • سایز درشت (دو خان)

نخود های کرمانشاه بسیار خوش پخت می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند، این نخود ها یک دست می باشند و میزان نخاله آن ها بسیار پایین می باشد.
مهم ترین ویژگی نخود کرمانشاه که آن را در جهان معروف کرده میزان بالای پروتئین آن می باشد که بیش از ۲۵ درصد است.
این نخود های با کیفیت که بسیار نیز طرفدار دارد در کارخانه ها و تولیدی ها در بسته بندی های بسیار زیبا قرار می گیرند و برای صادر شدن به کشور های دیگر آماده می شوند.
امروزه تاجران زیادی از سراسر دنیا از مجموعه ما نخود با کیفیت کرمانشاه را می خرند تا بتوانند از فروش آن به سود های زیادی برسند.
شما نیز اگر می خواهید وارد تجارت این عرصه شوید ما آمادگی کامل داریم تا شما را در حجم های زیاد و کم تامین نماییم. برای اعلام همکاری کافی است با مشاور فروش ما تماس بگیرید تا تمامی مراحل را برای شروع همکاری دوستانه و خوب به شما اطلاع دهد.

از کجا بهترین نخود صادراتی بخرم؟

از کجا بهترین نخود صادراتی بخرم؟ یقینا مهمترین سوال برای یک صادر کننده حبوبات به خصوص محصول نخود این است که از کجا بهترین نخود صادراتی بخرم؟
 یکی از مهمترین مسئله های که یک تاجر با آن مواجه می شود، این است که یک تامین کننده مورد اعتماد برای خرید نخود مورد نیاز خود پیدا کند. این تامین کننده باید توانایی تامین حجم محصول به مقدار زیاد و یا کم را داشته باشد و نکند که پشت او را خالی کند و در یک برهه حساس به او جنس ندهد.
این مشکلات و دغدغه های تاجران با ما حل می شود چرا که مجموعه ما با سابقه کاری زیادی که فعالیت داشته است، اکنون توان تامین حجم های کم و زیاد نخود را دارد و نخود های با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار تاجران قرار می دهد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس