مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

فروش نخود ممقان با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود ممقاننمایندگی تولید نخود ممقانقیمت نخود ممقانخرید نخود ممقان
فروش نخود ممقان

نخود ممقان از اصلی ترین نمونه های نخودچی در سراسر کشور ایران میباشد که توسط شرکت چیرا برای شما به صورت عمده و خرد ارائه شده است.

فروش نخود ممقان

قیمت عدس و لوبیا چیتی

فروش نخود ممقان یک خدمت بسیار ارزنده از طرف شرکت چیرا است که شما می توانید با خرید آنلاین و خرید حضوری از آن بهره بگیرید، شرکت چیرا از بهترین و به روز ترین صنایع تبدیل برای تولید نخود ممقان استفاده می کند و عرضه کننده با کیفیت ترین و خوش مزه ترین نمونه نخود ممقان در سراسر کشور است، اگر شما نیز قصد به خرید نخود ممقان دارید، در ادامه متن با ما همراه باشید.

نمایندگی تولید نخود ممقان

مرکز خرید عدس

شرکت چیرا به عنوان نماینده اصلی تولید نخود ممقان استاندارد های خاص برای تولید بهره گرفته است و تمام پروتکل های بهداشتی را برای تولید تا فرآوری نخود ممقان رعایت کرده و این باعث می شود تا قیمت نخود ممقان با دیگر نخودها مانند نخود سه خان یا نخود فلافل بسیار متفاوت باشد،

شرکت چیرا  به عنوان نماینده رسمی تولید و صادرات نخود ممقان علاوه بر خرید فروش آن در کشور ، این نخود را برای کشور های کانادا، ایتالیا، هلند، اتیوپی، برزیل و کشور موجود در حوزه خریل فارس صادر می کند تا در مصارفی مانند تولید ماسک زیبایی پوست، تولید شیرینی نخودچی، خوراکی بودن محصول، طبخ غذایی و… مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت نخود ممقان

قیمت عمده عدس ریز

همانطور که در قسمت بالا بیان شد قیمت نخود ممقان نسبت ه نخود های دیگر متفاوت است زیرا معیار های تعیین قیمت این نمونه نخود با دیگر نخود ها فرق دارد، توجه داشته باشید در طول یک سال جاری به میزان تولید برداشت محصول قیمت نخود ممقان مشخص می شود، درصورتی که میزان تولید برداشت بالا باشد قیمت کمتر در نظر گرفته می شود اما درصورتی که تولید برداشت محصول در سال جاری پایین باشد، قیمت محصول بالاتر در نظر گرفته می شود.

از دیگر معیار های تعیین قیمت نخود ممقان می توان به کیفیت این محصول اشاره کرد، همانطور که اطلاع دارید در هر حوزه هم محصولات با کیفیت بد وجود دارند و هم محصولاتی با کیفیت خوب وجود دارند به همین دلیل به هر میزان که کیفیت محصول بالاتر باشد، هزینه پرداختی شما نیز برای نخود ممقان بیشتر خواهد بود.

خرید نخود ممقان

صادرات عدس و حبوبات

با توجه به افزایش روند فروش نخود ممقان در سال های گذشته شرکت چیرا تصمیم گرفت تا نخود ممقان را نیز به محصولات اصلی خود برای فروش در سایت به صورت عمده و خرد قرار دهد، شما می توانید برای خرید نخود ممقان به مقدار دلخواه از سایت طراحی شده شرکت چیرا استفاده کنید، البته شرکت چیرا راه های متفاوتی را برای خرید و فروش محصولات خود قرار داده است.

  1. خرید از سایت چیرا :
    برای خرید از سایت شما باید نام سایت را سرچ کرده و پس از ورود با انتخاب محصول، اطلاعات مورد نیاز قبیل میزان محصول، ادرس، شماره تلفن، کد پستی و.. را در اختیار سایت قرار دهید، درصورت خرید عمده از تخفیف برخوردار می شود و سایت قیمت نهایی را برای پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت مشخص می کند.
  2. خرید از شبکه های اجتماعی :
    شما می توانید از شبکه های اجتماعی شرکت چیرا مانند اینستاگرام، تلگرام  و واتساپ خرید خود را انجام دهید، و سفارش خود در پیام با پشتیبان های ما هماهنگ کنید.
  3. ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی:
    شما می توانید با استفاده از تماس تلفنی با پشتیبان های ما به صورت ۲۴ ساعت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس