مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

خرید بی واسطه لوبیا قرمز محلی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین لوبیا قرمز محلی ایرانبازار فروش لوبیا قرمز ریز 1 کیلویی

یکی از بهترین و مغذی ترین انواع حبوبات در جهان لوبیا است که دارای گونه های متفاوتی بوده و یکی از انواع آن لوبیا قرمز محلی است.

یکی از معروف ترین لوبیا قرمز های محلی در ایران، لوبیا قرمز های کرمانشاه هستند که می توان آن ها را به صورت بی واسطه خرید کرده که همان خرید به صورت مستقیم است.

خرید بی واسطه لوبیا قرمز محلی کرمانشاه

معرفی بهترین لوبیا قرمز محلی ایران

معرفی بهترین لوبیا قرمز محلی ایران

لوبیا نوع قرمز خود می توانند در انواع مختلفی در بازار دیده شود که هر کدام جایگاه ویژه خود را در تغذیه مردم دارند.

یکی از بهترین نوع آن لوبیا قرمز ریز است که قسمت بر آمده ندارد و بدنه آن مسطح بوده و همچنین رنگ قرمز آن در همه قسمت های پوسته کاملا یک دست است.

از دیگر انواع آن لوبیا قرمز چیتی است که بزرگ تر از نوع اول بوده و همچنین دارای رنگ پوسته صورتی، سفید و قرمز است که دارای گوشته سفید مایل به کرمی است.

یکی از انواع بهتر گونه های قرمز لوبیا که بسیار نیز کمیاب است، نوع بیضی و کاملا مسطح داشته و تقریبا دو برابر لوبیا چیتی است. 

دلیل بهترین بودن این نوع گونه های محلی لوبیا در طعم بسیار مطلوب و همچنین داشتن مواد مغذی فراوان است که همه این مواد به نحوه و شرایط کشت آن ها بستگی دارد، به طوری که شهر های ایران به دلیل خاک حاصلخیز و استفاده از انواع کمپوست ها، دارای بهترین لوبیا های تولیدی هستند.  

برای مثال تحقیقات ثابت کرده که لوبیا قرمز حدود سه برابر گوشت قرمز حاوی آهن است که سبب می شود گنجاندن آن در برنامه غذایی، آهن مورد نیاز روزانه بدن را تامین نماید و از بروز بیماری هایی نظیر کم خونی، افسردگی و همچنین بی حالی و خستگی جلوگیری نماید. 

علاوه بر آن دارای انواع مختلفی از املاح معدنی نظیر منگنز، فسفر و کلسیم بوده که برای سلامت استخوان ها و اعصاب مرکزی بسیار مفید و ضروری است.

 

بازار فروش لوبیا قرمز ریز ۱ کیلویی

بازار فروش لوبیا قرمز ریز 1 کیلویی

با توجه به خواص درمانی که این نوع لوبیا ها دارند و از طرفی گنجاندن آن به رژیم های غذایی بسیار ضروری شده، میزان استفاده از آن بسیار بالا رفته و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که خرید آن به صورت مستقیم باشد، به دلیل حذف واسطه ها،  یمت آن بسیار مناسب تر خواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید لوبیا قرمز ریز ۱ کیلویی، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس