مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت لوبیا قرمز فله برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت لوبیا قرمز فله عوامل موثر بر قیمت لوبیا قرمز:لوبیا قرمز فله بصرفه تر است یا بسته بندی شده؟تولید داخلی لوبیا قرمزلوبیا قرمز وارداتی

قیمت لوبیا قرمز فله

قیمت لوبیا قرمز فله

یکی از حبوباتی که از گذشته تا به امروز بدلیل طعم و خواص بسیار ان در سبد غذایی افراد گنجانده شده ، لوبیا قرمز است که به دو صورت فله و بسته بندی شده در بازار عرضه میشود که قیمت لوبیا قرمز فله نسبت به بسته بندی شده نرخ کمتری دارد.

 

 عوامل موثر بر قیمت لوبیا قرمز:

قیمت لوبیا قرمز فله

همانطور که میدانیم در تمامی محصولات کیفیت محصول مهمترین نقش را در قیمت گذاری ان دارد .برای تعیین قیمت لوبیا قرمز هم توجه به کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.اینکه بار تا چه میزان یکدست و درشت باشد،بوجاری و دستچین باشد ، طعم مناسبی داشته باشد ، داخلی یا وارداتی باشد، بار امسال باشد یا ارسال تعیین کننده کیفیت لوبیا قرمز است.

حجم خرید همچنین یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت خریدار است .بطوریکه اگر خریدار بطور فله ای هرید کند یا بصورت بسته بندی شده قیمت متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لوبیا قرمز فصلیست که در ان لوبیا قرمز خریداری میشود.بطوریکه قیمت در دو فصل متوالی ممکن است متفاوت باشد.

از عوامل موثر دیگر بر قیمت لوبیا فرمز میتوان به کیفیت پخت ان اشاره کرد .

همچنین بخاطر شرایط اقتصادی موجود در بازار ،نوسانات ارزی و میزان تقاضا و عواملی اینچنین ممکن است بر روی قیمت لوبیا قرمز تغییراتی ایجاد کند.مثلا در سال ۹۹ با افزایش دو برابری قیمت لوبیا قرمز روبرو بودیم.

 

هنگام خرید لوبیا قرمز توجه به این موارد الزامیست:

  1. لوبیا قرمز تازه باشد(امساله باشد)
  2. شکسته و خرد نباشد
  3. طعم خوبی داشته باشد
  4. درشت باشد
  5. رنگ قرمز ان تیره نباشد
  6. پخت راحتی داشته باشد
  7. یکدست باشد
  8. بسته بندی ان هوا نداشته باشد
  9. بدون اشغال و پاک شده باشد
  10. قیمتی مناسب با کیفیت محصول داشته باشد

لوبیا قرمز فله بصرفه تر است یا بسته بندی شده؟

قیمت لوبیا قرمز فله

اگر شما بعنوان خریدار در پی خرید حجم بالای لوبیا قرمز با صرفه اقتصادی هستید توجه داشته باشید که خرید فله ای ان برای شما بصرفه تر است و قیمت ان با توجه به حجم لوبیا قرمز خریداری شده برایتان کمتر تمام میشود.

تولید داخلی لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز فله

لوبیا قرمز در ایران بطور عمده در استانهای مرکزی و لرستان بدلیل شرایط ابوهوایی مناسب رشد این محصول، بصورت انبوه تولید میشود که از این میان شهر های ازنا از استان لرستان و خمین استان مرکزی بیشترین تولیدات را دارا هستند. لوبی قرمز تولید شده در خمین یکی از مرغوبترین و خوش طعم ترین لوبیا قرمز های کشور محسوب میشود که با توجه به کیفیت بالای این محصول لوبیایی گران قیمت محسوب میشود.

در زنجان نیز لوبیا قرمز ایرانی با بالاترین کیفیت،درشت ترین سایز و بهترین طعم در حال تولید است.کیفیت لوبیا قرمز زنجان به نسبت لوبیا قرمز خمین بالاتر است و بنابرین گرانتر به فروش میرسد.

 

لوبیا قرمز وارداتی

قیمت لوبیا قرمز فله

  1. لوبیا قرمز وارداتی از قرقیزستان
  2. لوبیا قرمز وارداتی از اتیوپی

 

گاهی بدلیل تقاضای زیاد مصرف کنندگان و کمبود محصول داخلی و همچنین به صرفه تر تمام شدن قیمت لوبیا قرمز وارداتی ،لازم است واردات ان صورت گیرد.

لوبیا قرمز وارداتی اتیوپی ارزانترین لوبیا قرمز عرضه شده در بازار است.این نوع لوبیا قرمز به نسبت لوبیا قرمز ایرانی ریزتر و تیره تر است .در حال حاضر از این نوع لوبیا قرمز در کارخانجات مواد غذایی استفاده میشود.

اما اگر بدنبال خرید لوبیا قرمز وارداتی مرغوب و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما لوبیا قرمز فله ای وارداتی قرقیزستان است.این لوبیا قرمز به دلیل یکدست بودن و کیفیت مطلوب ان خریداران زیادی چه به صورت فله ای و چه به صورت بسته بندی شده دارد.

البته قیمت لوبیا قرمز وارداتی قرقیزستانی با توجه به دلیل کیفیت بالا و وارداتی بودن ان به نسبت سایر انواع لوبیا قرمز بالاتر است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس