مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

فروشنده نخود منصور با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود منصور از ارقام کدام کشت است؟تولید نخود منصور درجه یک کرمانشاه

ایران دارای دو قطب بزرگ تولید یعنی استان های کرمانشاه و لرستان است. نخود  از نظر ارزش غذایی دارای پروتئین بالا، چربی کم، فیبر و مواد معدنی بسیار است. پروتئین بالای این دانه تا اندازه ای می تواند جایگزین پروتئین حیوانی باشد. این دانه در ایران به دو صورت دیم و آبی کشت می شود. یکی از ارقام نخود شده در ایران نخود منصور است ویژگی های بارز رقم نخود چیست و به چه شیوه های کشت می شود؟ در ادامه با ما بمانید تا از خصوصیات این رقم جدید و شرایط کست آن بیشتر بدانید.

فروشنده نخود منصور با بهترین کیفیت

نخود منصور از ارقام کدام کشت است؟

نخود منصور از ارقام کدام کشت است؟ ایران کشوری است که در منطقه جغرافیای خشک و نیمه خشک واقع شده است بنابراین بیشتر نخود تولیدی در ایران از طریق کشت دیم به دست می آید. میزان برداشت نخود ارگانیک در ایران تقریباً نصف میانگین برداشت نخود در دنیا است.

بنابراین لزوم استفاده از ارقامی که با شرایط گرمسیری ایران سازگاری بیشتری داشته باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نخود منصور یکی از این ارقام است که برای نیل به این هدف ایجاد شده است.

محققین مراکز تحقیقاتی موفق به ایجاد رقم جدیدی از نخود به نام نخود منصور شدند که با شرایط آب و هوایی ایران سازگاری بیشتری دارد.

این رقم مناسب مناطق معتدل و نیمه گرمسیری کشور است. از ویژگی های رقم منصور می توان به متوسط عملکرد دانه بالا در کشت دیم اشاره کرد. این رقم مقاوم به بیماری های برق زدگی و فوزاریوم می باشد. علاوه بر اینها وزن صدا نه این محصول نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

کشت نخود منصور از رقم های نخود مناسب برای کشت پاییزه می باشد و بیشترین عملکرد را در کشت پاییزه خواهد داشت. نخود اعلا منصور جز نخودهای زودپز بوده و برای تهیه غذاهایی که در آنها از نخود استفاده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید نخود منصور درجه یک کرمانشاه

تولید نخود منصور درجه یک کرمانشاه نخود منصور با عملکرد بالا در هکتار گزینه مناسبی برای کشت توسط کشاورزان کرمانشاه می باشد. و در شهرهایی مانند روانسر در مساحت بالا کشت پاییزه این رقم نخود ایرانی انجام می گیرد. این نخود جز ارقام درجه یک نخود کرمانشاه به شمار می آید.

تولید نخود منصور با توجه به شرایط آب و هوایی کرمانشاه و مناسب بودن با ویژگی های رشد گیاه آن سطح زیر کشت مزارع زیادی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید این نخود با کیفیت و مرغوب را به هر میزان و برای هر جای ایران نیاز دارید با هماهنگی با مسئول فروش ما سفارش داده تا سفارش شما را در اسرع وقت به دستتان برسانیم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس