مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

قیمت فروش نخود عمده و صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فروش نخودفروش عمده نخودخرید آنلاین نخود

قیمت فروش نخود به صورت عمده با بسته بندی بسیار متفاوت می باشد، زمانی که شما خرید و فروش نخود فله ای انجام می دهید، قیمت نخود با درصد بسیار زیادی تخفیف روبرو است اما زمانی که شما خرید نخود به صورت بسته بندی انجام می دهید، نخود را به قیمت کارخانه خریداری خواهید کرد و هزینه بیشتری برای خرید نخود باید پرداخت کنید، قابل ذکر است که در سال ۱۴۰۰ قیمت خری و فروش نخود بسیار متفاوت بوده و به دلیل تورم دارای نوسان بسیار زیادی هستند.

قیمت فروش نخود

مرکز خرید فروش نخود

قیمت هر نخود با نمونه نخود دیگر متفاوت است و با توجه به ویژگی های آنها تعیین می شود، لیست زیر جدیدترین قیمت های موجود متناسب با قیمت کارخانه محصولات می باشد ، درصورت خرید فله ای از هر قیمت بین ۱۵% تا ۲۵ %  کم کنید.

نخود لپه ای : ۳۰۰۰۰ تومان،درصورت خرید عمده با ۲۵% تخفیف نسبت به ارزش محصول روبرو خواهد بود.

نخود سه خان کرمانشاه : ۱۱۰۰۰ تومان، درصورت خرید عمده با ۱۰% تخفیف نسبت به ارزش محصول روبرو خواهد بود.

نخود کرمانشاه : ۲۲۰۰۰ تومان ، درصورت خرید عمده با ۱۰% تخفیف نسبت ب ارزش محصول روبرو خواهد بود.

نخود دو خان دستچین : ۱۲۰۰۰ تومان ، درصورت خرید عمده با ۱۰% تخفیف روبرو خواهید بود.

نخود لپه بسته ای : ۳۲۰۰۰ تومان

نخود لپه ممتاز : ۵۹۰۰۰ تومان، با خرید از شرکت چیرا ۱۳% تخفیف برخوردار خواهید شد.

آرد نخودچی: ۱۲۰۰۰ تومان،با خرید عمده این محصول را با قیمت ۹۵۰۰ دریافت خواهید کردو….

محصولات بیان شده تنها تنها بخش بسیار کوچکی از محصولات موجود شرکت چیرا می باشند، اگر قصد به خرید نخود از شرکت چیرا دارید باید وارد سایت شرکت چیرا شوید تا از تمامی قیمت ها به صورت روزانه برای خرید باخبر باشید، سایت چیرا هر روز به روز رسانی شده و لیست قیمت های جدید را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش عمده نخود

قیمت نخود در کرمانشاه

شرکت چیرا از تمامی نمونه های نخود مانند نخود دو خان، نخود سه خان، نخود فلافل، نخود ممقان، نخود کرمانشاه ، نخود لپه ای، نخود قرمز و… به فروش عمده می پردازد، از مزیت های اصلی این نمایندگی می توان به روش های جدید فروش آن اشاره کرد، تصور داشته باشید شما برای خرید نخود باید در بیماری کرونا خرید حضوری انجام دهید و سلامتی خود را با خطر روبرو کنید اما شرکت چیرا با طراحی سایت، شما را به خرید نخود به صورت عمده یا خرد بدون خرید حضوری دعوت می کند.

خرید آنلاین نخود

قیمت نخود در کرمانشاه

برای خرید آنلاین نخود شما در ابتدا باید با بخش های مختلف سایت آشنایی داشته باشید، سایت چیرا از بخش های مختلف مواد شوینده، نخود ها، حبوبات، مواد غذایی و… تشکیل شده است که شما برای خرید آنلاین نخود باید وارد بخش حبوبات و در انتها وارد بخش نخود ها شوید، با ورود به بخش فروش عمده نخود، شما یک لیست کامل از نخود های موجود و قیمت فروش نخود دریافت خواهید کرد که طبق قیمت روز به شما ارائه می شود.

در ادامه شما می توانید دو راه را برای تکمیل فرآیند خرید خود پیش بگیرید:

  1. خرید عمده تنها از یک محصول
    شما می توانید تنها یک محصول را برای خرید انتخاب کنید، این محصول می تواند نخود سه خان، نخود دو خان ، نخود فلافل و… باشد و در انتها پس از انتخاب نخود شما مقدار مورد نیاز را تعیین کرده و هزینه را پرداخت می کنید.
  2. خرید عمده تشکیل شده از چند محصول
    بسیاری از افراد تصور دارند که خرید عمده تنها تشکیل شده از یک نمونه محصول می باشد اما شرکت چیرا به دلیل دارا بودن مقدار محصولات بسیار زیاد به شما پیشنهاد می کند برای تکمیل خرید خود به صورت خرید عمده از چند محصول بهره بگیرید، برای مثال می توانید خرید نخود سه خان به همراه نخود فلافل و… انجام دهید تا قیمت محصولات برای شما کاهش پیدا کند
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس