مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

فروش انواع لپه مرغوب تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

لپه خورشتی مرغوب چه ویژگی دارد؟پخش عمده بهترین لپه صادراتی

یکی از لپه های معروف و مشهور، لپه مرغوب تبریز است. این نوع ماده غذایی توسط متخصصین داخلی تولید می شود و جهت فروش عرضه می شود. فروش انواع لپه تبریز توسط فروشندگان معتبر و ماهر صورت می گیرد و به روش های مختلف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. فروش این محصول روز به روز با درخواست بیشتری رو به رو می شود.

فروش انواع لپه مرغوب تبریز

لپه خورشتی مرغوب چه ویژگی دارد؟

لپه خورشتی مرغوب چه ویژگی دارد؟ این ماده غذایی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد همچنین سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی زیادی مانند پروتئین، نشاسته، فیبر، کربوهیدرات ها، کلسیم، انواع ویتامین ها مانند ویتامین B، و … است. پروتئین موجود در لپه با میزان پروتئین موجود در گوشت برابری می کند. بنابراین می توان به جای گوشت از لپه نخود استفاده کرد. افرادی که تحت رژیم های غذایی خاصی هستند و رژیم غذایی روزانه  آن ها با افراد عادی متفاوت است. ممکن است استفاده از گوشت برای آنها ممنوع باشد، بنابراین از نخود لپه برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن استفاده می کنند.
مصرف آن علاوه بر تامین مواد مورد نیاز بدن در درمان بسیاری از بیماری ها مانند جلوگیری از انواع سرطان ها به خصوص سرطان پروستات و … ،درمان بیماری دیابت و قند خون، بهبود سلامت قلب و … کمک می کند. ناگفته نماند که ماده غذایی نام برده سرشار از فیبر است که به درمان بیماری های قلبی عروقی و کاهش کلسترول کمک شایانی می کند.
از ویژگی لپه مرغوب و با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
     1. لپه انتخابی و با کیفیت باید خوش پخت باشد.
     2. رنگ دانه های آن باید هماهنگ و یکدست باشد و عاری از هر گونه زدگی، سیاهی و … باشد.
     3. یکی دیگر از ویژگی های لپه های مرغوب، اندازه دانه های آن است. اندازه لپه ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشد یعنی اندازه همه آن ها باید یک اندازه باشد، ریز و درشت بودن دانه های آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن است. هر چه دانه ها ریز تر باشد، کیفیت بالاتری دارد.
     4. بعد از پخت باید بوی خوبی داشته باشد، بد بو بودن آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن است.


پخش عمده بهترین لپه صادراتی

پخش عمده بهترین لپه صادراتی پخش لپه صادراتی به صورت عمده در ایران انجام می شود. صادرات لپه به بهترین شکل صورت می گیرد. صادرات لپه به نقاط مختلف دنیا مانند کشور عراق، سوریه، ارمنستان، ترکیه و … صورت می گیرد. عمده صادرات آن به کشور عراق مربوط است. سالانه هزاران تن لپه از کشور ایران صادر می شود. لپه تبریز از مرغوب ترین لپه های صادراتی است. لپه های صادراتی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند. لپه های صادراتی دارای اندازه های یکسان بوده و بسیار خوش پخت هستند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس