مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

فروش عمده سویا با تخفیفات ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده سویاخرید و فروش سویاصادرات و واردات سویا

از صد سال پیش مصرف دانه ی خوراکی سویا در کل دنیا رواج یافته و در طی این سال ها مردم به خواص فوق العاده ی آن پی برده اند.

مصرف روزانه ی سویا برای کسانی که از بیماری های قلبی و عروقی رنج می برند پیشنهاد می شود چون مصرف سویا از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند و برای بدن مصرف آن بسیار مفید است.

فروش عمده سویا

فروش عمده سویا و ذرت

مصرف و فروش دانه ی خوراکی سویا از صد ها سال پیش در بیشتر فرهنگ ها رواج داشته است.

امروزه بزرگ ترین تولید کننده ی این دانه ی خوراکی کشور آمریکا است.

دانه ی سویا دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و سرشار از انواع پروتئین ، ویتامین ، فیبر و مواد معدنی می باشد.

مصرف مکرر و هر روزه سویا باعث کاهش ابتلا به بیماری هایی نظیر بیماری های قلبی و عروقی ، انواعی از سرطان ها و پوکی استخوان و… می شود.

در دانه های سویا تقریبا ۴۰ درصد پروتئین وجود دارد که این درصد پروتئین بالا مصرف آن را برای کسانی که از گوشت و مرغ مصرف نمی کنند بسیار مناسب کرده و افراد گیاه خوار برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود می توانند از آن استفاده کنند.

دانه ی خوراکی سویا فرآوری می شود و به عنوان یک پروتئین گیاهی است که در مقایسه با پروتئین حیوانی میزان کلسترول کم تری دارد که مصرف این پروتئین گیاهی برای سلامت قلب و عروق بسیار مهم است.

خرید و فروش سویا

سویا جهت صادرات

خرید و فروش سویا به دلیل پروتئین بالای آن بسیار رواج دارد که جایگزین بسیار خوبی برای غذا های حیوانی است و کسانی که توان خرید گوشت را ندارند سویا را جایگزین آن می کنند و به این طریق پروتئین مورد نیاز بدن خود را تامین می کنند.

بیشتر افراد از پروتئین سویا یا دانه ی سویا استفاده می کنند که این پروتئین سویا بیشتر در تهیه ی ماکارونی از آن استفاده می شود .

بعضی از افراد از آجیل سویا استفاده می کنند که در این صورت دانه های سویا تفت داده می شود و در طعم های مختلف از آن استفاده می شود.

افراد از آجیل سویا در سفره ی هفت سین و یا در شب یلدا استفاده می کنند که بسیار پرطرفدار می باشد.

بعضی از افراد هم از سس سویا استفاده می کنند که مایع است و نمک بالایی دارد و از تخمیر سویا و گندم به دست می آید و در تهیه ی سس سالاد و انواع غذا ها از آن استفاده می شود.

شیر سویا هم مشتریان خاص خود را دارد که از خیساندن دانه ی سویا در آب و میکس کردن آن تولید می شود که منبع زیادی از کلسیم هست و مصرف آن برای کودکان و سالمندان پیشنهاد می شود.

صادرات و واردات سویا

خرید سویا عمده

به دلیل خواص فراوان سویا این ماده ی مغذی به کشور های زیادی صادر و وارد می شود که بیش ترین صادرات آن از کشور آمریکا به سایر کشور ها می باشد چون اولین تولید کننده ی سویا و تولید کننده ی محصولات سویا در کل دنیا هست.

سویا دارای ویتامین K فراوان است که این ویتامین در کم تر ماده ی غذایی وجود دارد ، و این ماده ی غذایی تامین کننده ی امگا ۳ بدن است و یک امگا ۳ گیاهی است.

از این دانه ی خوراکی محصولات زیادی تولید می شود مثل لوبیای سویا ، آجیل سویا ، شیر سویا و پروتئین بافت دار سویا و روغن سویا که همه ی این محصولات خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در ایران بیشترین محصولاتی که خریداران زیادی دارد پروتئین سویا و دانه بو داده سویا است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس