مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

قیمت فروش بدون واسطه عدس ورزقان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گونه های عدسقیمت عدس ورزقانخرید عدس ورزقان با قیمتی اقتصادی

قیمت عدس ورزقان چقدر است؟ همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثر غذا های ایرانی یافت می شود! طبق گفته باستان شناسان، عدس از ۷۵۰۰ سال قبل از میلاد نیز کشت شده است. این محصول جادویی به دلیل اینکه از خواص بی نظیری برخوردار است، مورد توجه انسان های اولیه نیز بوده است. امروزه در کشور عدس در مقدار زیادی کشت می شود که در این میان، محصولات کشاورزان ورزقان فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. برای این منظور، در ادامه قصد داریم قیمت عدس ورزقان را مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت فروش عدس

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله یعنی قیمت عدس ورزقان بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم! همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثرا غذا های ایرانی یافت می شود. خواص بی نظیر این محصول مورد توجه انسان های اولیه نیز بوده است به طوری که شواهد باستان شناسی نشان دهنده کاشت عدس در دوران قبل از میلاد می باشند. اما اگر بخواهیم برسی کوتاهی از انواع گونه های عدس داشته باشیم، باید گفت که ازجمله رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین گونه عدس می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته می شود! این محصول از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است که به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود. عدس دانه ریز به دلیل اینکه سریع تر پخته می شود از قیمت بیشتری برخوردار است.

  • عدس زرد

مقداری از عدس سبز بعد از برداشت، در کارخانه ها پوست گرفته می شود که به آن عدس زرد گفته می شود! اما چرا؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت محتویات داخلی عدس سبز زرد رنگ می باشند که بعد از کنده شدن پوست، نمایان شده و در تتیجه به آن عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوای

از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. از این محصول جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی استفاده می شود که می توان گفت اصلی ترین دلیل فروش فوق آلعاده آن نیز همین مسئله است.

  • عدس سیاه

در شرایط آب و هوایی خشک و خنک، عدسی کاشته می شود که به آن عدس سیاه می گویند! این گونه از عدس کم یاب است و در ایران تنها در دو  شهر بهاباد و یزد کاشته می شود. عدس سیاه نیز از خواص بی نظیری برخورداری است به طوری که سهم ویژه ای از بازار حبوبات را به خود اختصاص داده است.

قیمت عدس ورزقان

قیمت عمده عدس ساسکن

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس ورزقان را مورد برسی قرار دهیم! قیمت عدس ورزقان چقدر است؟ سوالی که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم را در این مقاله قصد داریم مورد برسی قرار دهیم. در این باره لازم به ذکر است که عدس ورزقان از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، به طوری که عوامل مختلفی نظیر صادرات، نوسانات ارزی، حجم بسته بندی و…، تعیین کننده قیمت نهایی می باشند. اما مدنظر داشته باشید که شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس ورزقان را در قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید عدس ورزقان با قیمتی اقتصادی

قیمت عدس سبز

اگر قصد خرید عدس ورزقان را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که توانسته سهم زیادی از فروش بازار را نصیب خود کند. با استفاده از این فروشگاه می توانید حبوبات مدنظر خود را در قیمت هایی کاملا اقتصادی خریداری کرده و در وقت و انرژی نیز صرفه جویی کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس