مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

بازار فروش لپه خام وارداتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری لپه خاممرکز پخش انواع لپه بسته بندی

لپه خام وارداتی نمونه ای از بهترین و مرغوب ترین لپه های موجود در بازار می باشد که در سایز بندی‌های مختلف در بازار به فروش می رسد. این لپه ها معمولا از کشورهای تولید کننده معتبر وارد ایران می‌گردد و از خواص و مزیت های زیادی برخوردار هستند. بنابراین بازار فروش لپه خام وارداتی روز به روز پررونق تر گردیده است و به همین دلیل انواع لپه خام وارداتی به شیوه های مختلفی در بازار توزیع می‌گردد تا به راحتی به دست مصرف کننده برسد.

بازار فروش لپه خام وارداتی

میزان کالری لپه خام

میزان کالری لپه خام لپه خام حاوی میزان کالری بالا و پروتئین بسیار زیادی است و برای کسانی که از مشکلات سوء تغذیه رنج می برند بهترین گزینه جهت مصرف می باشند. همچنین کسانی که از گوشت تغذیه نمی کنند بهتر است به استفاده از لپه بپردازند و آن را با برنج مخلوط کرده و مورد مصرف قرار دهند.

این ماده غذایی همچنین دارای انرژی زیادی است به طوری که یک واحد غذایی آن حاوی ۲۳۱ کیلوکالری انرژی می باشد. از دیگر املاح موجود در لپه می توان به ویتامین B1،B6 و اسیدفولیک اشاره کرد که میزان این مواد در لپه حفظ خواهند شد اگر در برابر حرارت قرار نگیرند.

لپه خام همچنین دارای مقادیر کلسیم مناسبی است و افرادی که نمی توانند به خوردن مواد لبنی و شیر بپردازند می توانند با خوردن لپه کمبود آن را در بدن خود جبران کنند.

بنابراین استفاده از لپه خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد که می توان برخی از این خواص را این طور بیان کرد:

  • لپه و سلامتی دستگاه گوارش: لپه دارای فیبر بسیار زیادی است که از یبوست جلوگیری می کند و تا حد زیادی مانع ابتلا به بیماری های روده خواهد شد و موجب کاهش وزن می گردد.
  • لپه و رفع کم خونی: با توجه به این که لپه دارای مقادیر زیادی آهن است به همین جهت یک ماده غذایی مناسب برای افراد کم خون خواهد بود.
  • لپه و دیابت: این ماده غذای حاوی اسیدهای چرب، کلسیم و منیزیم می باشد که برای افراد دیابتی بسیار مفید است و به آنها کمک می کند تا کلیه های سالم تری داشته باشند و با احساس سیری سراغ مواد شیرین نروند.

مرکز پخش انواع لپه بسته بندی

مرکز پخش انواع لپه بسته بندی امروزه انواع لپه بسته بندی شده در وزن های مختلف و سایزهای گوناگون همچون ریز، متوسط و درشت در بازار توزیع می شوند تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید این محصولات بپردازند و از خواص آنها بهره مند گردند.

بنابراین مرکز پخش انواع لپه بسته بندی به توزیع این محصولات به شیوه های مختلف می پردازد که از جمله روش های توزیع آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی این محصولات اشاره کرد. 

خرید اینترنتی انواع لپه بسته بندی شده با توجه به قدرت انتخاب بیشتر و صرفه جویی در هزینه های خرید بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس