مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =

قیمت عدس بوجاری شده مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس بوجاری شدهبهترین عدس های بوجاری شده جهت خرید و فروشمراکز فروش و خرید عمده عدس بوجاری شدهقیمت تعیین شده عدس بوجاری شده و صادرات آن قیمت عدس و نخود
قیمت عدس بوجاری شده

عدس های بوجاری شده و دستچین به علت یکدستی و نیز کیفیت و مرغوبیت خود خریداران زیادی را به خود جلب می نماید و نیز خرید عمده و صادرات آن به وفور انجام می گیرد.

به طور معمول مراکز طبخ غذا ، فروشگاه ها ، رستوران ها و … به خرید عمده عدس های بوجاری شده به صورت عمده می پردازند و قیمت عدس های بوجاری شده با توجه به کیفیت آن مناسب جهت خرید عمده می باشد.

قیمت عدس بوجاری شده توسط عوامل متعددی دستخوش تغییر می شود و برخی از قیمت های آن از ۲۹ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان می باشد.

قیمت عدس بوجاری شده

قیمت فروش نخود

عدس های بوجارس شده و دستچین معمولا از کیفیت خوبی بهره می برند  که مشتریان به خرید عمده این نوع عدس می پردازند و نیز مراکز فروش

حبوبات خواهان این نوع عدس های بوجاری شده جهت خرید عمده و فله می باشند.

عدس های بوجاری شده از قیمت های مناسب تری نیز دارا می باشند که همین موجب افزایش خریداران عمده و نیز صادرات آن به کشور های همسایه می شود.

در خرید عدس های بوجاری شده باید به به شکل ظاهری عدس نیز توجه نمود زیرا که عدس های بوجاری با کیفیت و دارای دانه های درشت ، فاقد ضایعات و کرم خوردگی ، دارای بسته بندی مناسب و شیک و … طرفداران زیادی دارد.

با خرید عدس بوجاری شده از مراکز تولیدی و زمین های کشاورزی و نیز خرید مستقیم و بدون واسطه می توان از قیمت مناسبی در خرید بهره برد.

بهترین عدس های بوجاری شده جهت خرید و فروش

قیمت عمده عدس ریز

امروزه عدس های داخلی و خارجی و وارداتی در بازار موجود می باشد  که برخی بوجاری شده اند و دارای کیفیت مرغوب تری در مقاسه با بقیه حبوبات می باشند.

در میان عدس های وارداتی به کشورمان عدس های کانادایی به صورت دستچین و بوجاری شده هستند که برند های ساسکن ، ایلتا ، سیمپسون و … در بازار فروش حبوبات موجود می باشد.

از مواردی که موجب خرید عمده عدس بوجاری شده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. دارای کیفیت و مرغوبیت مطلوبی است.
  2. بوجاری شده ، دستچین و یکدست باشد.
  3. در مقایسه با کیفیت دارای قیمت مناسبی باشد.
  4. دارای طعم مناسب و زمان پخت مطلوب باشد.
  5. عدس ها تمیز و فاقد دانه های خرده و ضایعات باشد.

مراکز فروش و خرید عمده عدس بوجاری شده

قیمت لوبیا، عدس و لپه

برای خرید عدس بوجاری شده و دستچین و یکدست حتما باید به راکز معتبر و فروشگاه هایی که در زمینه فروش حبوبات فعالیت دارند مراجعه نمایید.

از جمله اماکنی که به خرید عمده عدس های بوجاری شده می پردازند می توان به فروشگاه های زنجیره ای ، هتل ها ، مراکز کترینگ ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، شرکت های فروش و بسته بندی حبوبات ، هایپر مارکت ها و … اشاره نمود.

بیشترین خرید عدس بوجاری شده و پر طرفدارترین نوع آن عدس ساسکن کانادایی است که خرید عمده آن جهت فروش و صادرات به وفور انجام می گیرد.

از روش هایی که می توان عدس دستچین و بوجاری شده با کیفیت و در زمان کم و قیمت مناسب خریداری نمود می توان به خرید اینترنتی از وبسایت های معتبر اشاره کرد.

قیمت تعیین شده عدس بوجاری شده و صادرات آن
قیمت عدس و نخود

قیمت عدس کلانادایی ب.وجاری شده با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب می باشد که موجب جلب مشتری جهت خرید عمده و صادرات به کشور های دیگر می شود.

قیمت برخی از عدس های بوجاری شده در بازار عبارتند از:

  1. عدس درشت بوجاری ۸۰۰/۲۹ هزار تومان
  2. عدس ریز فله بوجاری ۰۰۰/۳۳
  3. عدس بوجاری اردبیل ۰۰۰/۵۵
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس