مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

بازار خرید عدس سبز رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع مواد مغذی عدسمرکز پخش عدس ریز رژیمی

عدس یکی از برترین حبوبات در رژیم های غذایی است که انواع مختلفی داشته و یکی از انواع آن ها، عدس رژیمی سبز است.

عدس های رژیمی نوع خاصی از عدس تولید شده است که دارای بالاترین میزان مواد مغذی بوده و به این برای خرید آن بازار های خریدی ایجاد شده تا مردم بتوانند به راحتی از طریق این نوع مراکز  اقدام نمایند.

بازار خرید عدس سبز رژیمی

بررسی انواع مواد مغذی عدس

بررسی انواع مواد مغذی عدس

عدس منبع بسیار غنی از انواع مواد مغذی در بدن است که هر کدام خواص ویژه ای برای سلامت بدن دارند.

عدس به طور کلی به دلیل داشتن آهن فراوان شناخته می شود که عنصر بسیار مهمی برای بدن است و کمبود آن می تواند منجر به ایجاد کم خونی و بی حالی شود.

ماده مغذی دیگر آن فیبر است که همواره توصیه می گردد در رژیم غذایی روزانه حضور داشته باشد تا هم سلامت دستگاه گوارش تامین گردد و احتمال بروز بیماری هایی نظیر یبوست و اسهال و هم از پرخوری و اضافه وزن جلوگیری گردد.

حاوی منیزیم است که می تواند با تاثیر بر روی غدد مقدار ترشح هورمون سروتونین را افزایش دهد و به این ترتیب از احتمال ابتلا به افسردگی و به دنبال آن تنش هایی نظیر استرس و اضطراب بکاهد.

دارای مقداری کلسیم است که برای استخوان ها مفید بوده و در کودکان سبب رشد بهتر و بیشتر آن ها شده و در سالمندان و کهنسالان نیز از بروز پوکی و یا نرمی استخوان ها جلوگیری می شود.

عدس سبز از معدود حبوبات حاوی ویتامین سی است که این نوع ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار ضروری بوده و مصرف آن می تواند احتمال ابتلا به بیماری هایی نظیر سرما خوردگی و آنفولانزا را کاهش دهد. 

حاوی ویتامین های گروه B است که برای سلامت پوست، مو و ناخن ها بسیار ضروری بوده و با تقویت ریشه مو از ریزش مو و با مقاوم کردن ناخن ها از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

مرکز پخش عدس ریز رژیمی

مرکز پخش عدس ریز رژیمی

با توجه به مواد مغذی فراوانی که این نوع عدس ها دارند، میزان استفاده از آن ها به طور چشمگیری افزایش یافته و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی حجم بالای تقاضا باشد. 

در صورتی که از مرکز پخش به شکل کاملا مستقیم تهیه شود،  به دلیل حذف واسطه ها، قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید عدس ریز رژیمی، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها،  در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس