مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

فروش نخود ممقان با تخفیفات ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ممقان شهر جهانی نخود و نخودچیفروش نخود ممقانخرید و فروش نخود ممقانفروش نخود ممقانصادرات نخود ممقانقیمت خرید نخود ممقان

شهر ۱۵ هزار نفری ممقان که در آذربایجان شرقی قرار دارد و در فاصله ۳۵ کیلومتری تبریز است عنوان شهر جهانی نخودچی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر مردم این شهر در کارگاه ها و یا حتی در خانه های خود به این کار مشغول هستند و حتی جوانان تحصیل کرده ی این شهر در ساخت دستگاه های تولیدی و تعمیرات دستگاه های تولید نخودچی فعالیت می کنند و به همین دلیل نرخ بیکاری و اعتیاد در این شهر صفر است.

صادرات نخودچی آجیلی این شهر سودآوری بسیاری هر ساله برای کشور دارد و قطب تولید نخودچی نامیده می شود.

ممقان شهر جهانی نخود و نخودچی

فروش نخود ممقان

ممقان یا به زبان محلی ماماقان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که به شهر جهانی نخود و نخودچی معروف است و اشتغال اصلی بیشتر مردم این شهر نخودچی است و ۹۰ درصد نیاز کشور را این شهر تامین می کند.

نخودپزی یعنی تبدیل نخود سفید خام به نخود آجیلی که از ۵۰ سال گذشته این شغل در شهر ممقان رایج بوده و با زندگی مردم این شهر عجین شده ، این شهر حدود ۱۳۰۰ کارگاه نخودپزی دارد و رتبه اول را در تولید نخودچی در کشور دارد و بزرگترین مرکز تولید نخودچی محسوب می شود این شهر ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد کهصنعت گران به ازای هر ۹ نفر یک واحد نخودپزی دایر کرده اند ، این شهر در تولید سویا نیز رتبه اول را دارد.

خرید و فروش نخود ممقان

فروش نخود ممقان

بیکاری در شهر ممقان صفر است چون بیشترین مردم این شهر در صنعت نخودپزی فعالیت دارند مخصوصا جوان های این شهر در این صنعت فعالیت      می کنند و بیشترین فروش نخودچی آن ها در کشور به شهر مشهد است که همه فکر می کنند نخودچی یکی از سوغات شهر مشهد است.

خرید و فروش نخودچی این شهر سود زیادی دارد چون تمام وسایل و دستگاه های مورد نیاز ساخت نخودچی توسط افراد بومی و افراد این شهر تولید می شود و نیازی به هزینه های اضافی و وارد کردن از شهرها و کشورهای دیگر ندارند ، حتی این دستگاه ها را به کشورهای دیگر از جمله ترکیه ، ارمنستان ، گرجستان و جمهوری آذربایجان فرستاده می شود.

۹۰ درصد کل نخودچی تولیدی در کل دنیا توسط شهر ممقان تولید می شود.

صادرات نخود ممقان

فروش نخود ممقان

سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن نخودچی آجیلی فرآوری شده در شهر ممقان روانه بازار های داخلی و خارجی می شود و در صادرات حرف اول را این شهر می زند و در کل دنیا این نخودچی مشتری های زیادی دارد.

در این شهر هر خانه کل کارخانه و کارگاه تولید نخودچی محسوب می شود که در هر خانه هر زن و مرد مشغول فرآوری و پختن نخود هستند و تمام امرار معاش و کسب درآمد خود را از این راه انجام می دهند و جوانان تحصیل کرده هم مشغول ساخت دستگاه های فرآوری نخود و همچنین تعمیرات این دستگاه ها هستند به همین دلیل نرخ بیکاری و اعتیاد در این شهر صفر است.  محصول فرآوری شده نخود این شهر ۴۰ درصد نیاز های بازار داخلی را پوشش می دهد و نرخ ۶۰ درصد نیاز های کشور های دیگر از جمله به آمریکا و اروپا و خاورمیانه صادر می شود و هر ساله ارز آوری زیادی به کشور دارد و در صادرات حرف اول را می زند.

سالانه ۱۰۰ هزار تن نخودچی فرآوری شده توسط این شهر وارد بازار های داخلی و آماده برای صادرات می شوند.

قیمت خرید نخود ممقان

فروش نخود ممقان

محصول نخود و نخودچی ممقان که عنوان پایتخت نخودچی جهان را دارد به صورت خرده و عمده وارد بازار می شود.

قیمت این محصول به ازای هر کیلو ۲۱۰۰۰ هزار تومان می باشد که این نخودچی بهترین کیفیت را در آجیل دارد و در آجیل های صادراتی از این نوع نخودچی استفاده می شود.

نخود خام تولید شده در آذر شهر حدودا ۱۸۰ هزار تن است که ۷۰ هزار تن آن برای مصارف آبگوشت و حبوبات استفاده می شود.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس