مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

قیمت خرید و عرضه عمده عدس ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گونه های عدس ریزقیمت عمده عدس ریزخرید عدس ریز با قیمتی مناسب

قیمت عمده عدس ریز و با کیفیت که بی شک می دانید که عدس دانه ریز جهت پخت و پز گزینه بسیار مناسب تری است. چرا که عدس دانه ریز در کمترین زمان پخته شده و از مزه بهترین نیز برخوردار است. اما قیمت عدس دانه ریز چقدر است؟ یا اینکه چگونه می توانیم عدس دانه ریز را در قیمتی مناسب خریداری کنیم؟ همان طور که می دانید، امروزه فروشنده های مختلفی در زمینه عرضه حبوبات فعالیت می کنند که نمی توان به همه آنها اطمینان کرد. برای این منظور، در ادامه  قیمت عدس ریز را مورد برسی قرار داده و در نتیجه روشی آسان جهت خرید این محصول را بیان می کنیم.

انواع گونه های عدس ریز

قیمت عدس سیاه

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس ریز بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس ریز بپردازیم. اینکه اصلا چند نوع عدس ریز در بازار داریم! برای توضیح بیشتر این مسئله باید گفت که همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول به دلیل خواص بی نظیری که دارد، سهم زیادی از خرید و فروش بازار حبوبات را به خود اختصاص داده است. به طور کلی رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

اگر قصد خرید عدس ریز را داشته باشید، عدس سبز را راحت می توانید تهیه کنید! عدس سبز به عنوان رایج ترین گونه عدس در بازار می باشد که به دو دسته  دانه درشت و ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز به دلیل کیفیت بیشتری که دارد، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

  • عدس زرد

عدس زرد درواقع همان عدس سبز می باشد می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. همان طور که می دانید، عدس های کشت شده بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی جهت بسته بندی و پوست کنی ارسال می شوند. عدس سبز بعد از گذر از مرحله پوست کنی، زرد رنگ می شود که  به آن عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد که در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شوند. عدس قهوه ای از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

  • عدس سیاه

عدس سیاه از دیگر گونه های عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود. این محصول به دلیل کمیاب بودن از قیمت بیشتری نسبت به دیگر گونه های عدس برخوردار است. عدس سیاه تنها در دو شهر بهاباد و یزد یافت می شود.

قیمت عمده عدس ریز

1 (101)

قیمت عمده عدس ریز چقدر است؟ همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عمده عدس ریز را مورد برسی قرار دهیم. در این باره لازم به ذکر است که عدس از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد! چرا که عوامل مختلفی نظیر نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، واردات و صادرات و…، تعیین کننده قیمت نهایی می باشند. اما مدنظر داشته باشید که شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، این محصول را در قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

خرید عدس ریز با قیمتی مناسب

قیمت عدس آذوقه

اگر قصد خرید عدس ریز دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. به واسطه این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمت هایی کاملا اقتصادی و در کمترین زمان خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس