مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

خرید نخود کیلویی مخصوص پخش و صادرات عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نخود کیلوییبرداشت انواع نخود ایرانی با کیفیتقیمت خرید نخود کیلویی در بازارنمایندگی های پخش نخود عمدهسایت فروش اینترنتی نخود کیلویی

خرید نخود کیلویی

قیمت نخود ترب

خرید نخود کیلویی بعنوان یکی از پرمصرف ترین حبوبات در سبد غذایی ایرانیان دارای فروش خوبی می باشد. صاحبان صنایع غذایی مختلف در ایران، خرید نخود عمده و با کیفیت را مقرون به صرفه می دانند. قیمت نخود درجه یک با توجه به سایز آن که بطور میانگین ۷ الی ۹ می باشد بسیار متغیر می باشد. کیفیت نخود برداشت شده در استان های مختلف، جهت صادرات به کشورهای دیگر بسیار بالا می باشد. خرید و فروش کیلویی و عمده انواع نخود در بازار توسط شرکت های مختلف انجام می شود. قیمت نخود کیلویی در بسته بندی های متنوع، دارای تفاوت می باشد. شرکت بازرگانی حبونای عرضه کننده انواع نخود و حبوبات ایرانی می باشد.

برداشت انواع نخود ایرانی با کیفیت

قیمت نخود۹۹

نخود های تولید شده در استان های مختلف کشور دارای تنوع کیفیت و اندازه می باشند. بمنظور اطلاع از انواع نخود در سایزبندی های مختلف لازم است تا شناخت کافی داشته باشید. نخود ریز در سایز ۳،۴ و نخود با سایز ۵،۶ معمولا برای فلافل مصرف و فروخته می‌شود. همچنین، نخود سایز ۷،۸،۹ یا اصطلاحا نخود آبگوشتی برای عرضه و پخش در بازار داخلی کاربرد دارد. نخود سایز ۱۰ نیز جهت صادرات مورد استفاده قرار میگیرد. لازم است بدانید که نخود فله در معمولا در کیسه های ۲۰  الی ۳۰ کیلو گرمی بسته بندی و آماده می شوند.بهتر است جهت  اطلاع از قیمت انواع نخود که با توجه به نرخ ارز در حال نوسان می باشد، به سایت شرکت بازرگانی حبونای مراجعه نمایید.

قیمت خرید نخود کیلویی در بازار

قیمت نخود پرنس

خرید نخود کیلویی در بازار با قیمت های متنوعی انجام می گیرد. به همین دلیل بسیاری از مشتریان سعی می کنند تا از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش شرکت های معروف، خرید خود را نهایی نمایند. شرکت بازرگانی حبونای یکی از فروشندگان عمده و شناخته شده انواع نخود با کیفیت و درجه یک در بازار ایران می باشد. بدلیل اینکه درجه کیفی نخود کیلویی سایز درشت نسبت به نخود ریز بیشتر می باشد، مصرف کنندگان بسیاری خرید نخود کیلویی و عمده را ترجیح می دهند.تنوع نخود بسته بندی و کیلویی در بازار می تواند یک امکان ویژه برای تمامی خریداران باشد که با بررسی انواع مختلف نخود ،بتوانند بهترین نوع آن را خریداری نمایند.

نمایندگی های پخش نخود عمده

قیمت نخود پرنس

امروزه نمایندگی شرکت های بازرگانی مختلفی در سراسر کشور، انواع نخود را بصورت فله و عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. خرید نخود کیلویی در بازار بدلیل با کیفیت بودن محصول بسیار رایج می باشد. همچنین محبوبیت نخود در آشپزی ایرانی موجب افزایش مصرف شده است. بهتر است بدانید جهت خرید نخود درشت ایرانی هزینه بیشتری نسبت به نخود ریز و فلافلی باید پرداخت نمایید. شرکت بازرگانی حبونای انواع حبوبات را به صورت عمده در تمامی نقاط کشور عرضه و توزیع می کند.

سایت فروش اینترنتی نخود کیلویی

قیمت نخود پرنس

سایت شرکت بازرگانی حبونای، نخود درشت و مرغوب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. همانطور که می دانید بدلیل وجود واسطه از زمین های برداشت نخود در استان های غربی، کارخانه های بسته بندی و فروش انواع نخود را در بازار با قیمت های متنوعی ارائه می دهند. جهت اطلاع از قیمت خرید نخود کیلوی، مصرف کنندگان می توانند با کارخانجات تولید و بسته بندی حبوبات تماس بگیرند. شرکت بازرگانی حبوبات حبونای تولید و عرضه کننده بهترین نخود موجود در بازار می باشد. خریداران عمده با مراجعه به سایت شرکت حبونای می توانند محصول مورد نطر خود را بصورت عمده و جزیی ثبت سفارش نمایند.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس