مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

قیمت هر تن عدس مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت هر تن عدسانواع گونه ها عدسقیمت هر تن عدسخرید عدس به صورت عمده و ارزان
قیمت هر تن عدس

قیمت هر تن عدس

قیمت عدس یک کیلویی

قیمت هر تن عدس چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس به صورت عمده را داشته باشید، بی شک برایتان سوال است که قیمت این محصول چقدر است! شاید قصد داشته باشید که مرکز خریدی را راه بیندازید که در نتیجه، خرید عمده محصولات در برنامه شما می باشد. حبوبات مخصوصا عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا از عدس جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی استفاده شود. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما، قیمت هر تن عدس را مورد برسی قرار می دهیم.

انواع گونه ها عدس

قیمت فروش نخود

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت هر تن عدس بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بپردازیم! آیا تا کنون برایتان سوال پیش آمده است که چند نوع عدس در بازار داریم؟ همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که به دلیل خواص بی نظیری که دارد، جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع گونه های عدس به طور کامل آشنا کنیم.

  1. عدس سبز
    رایج ترین گونه عدس موجود در بازار، عدس سبز می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. عدس سبز به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز به دلیل کیفیت بیشتری که دارد، از قیمت مناسب تری برخوردار است.
  2. عدس زرد
    عدس زرد درواقعه همان عدس سبز می باشد می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است! همان طور که می دانید، عدس سبز بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی ارسال می شود که بعد از گذر از مرحله پوست کنی، در دسته بندی های مختلف روانه بازار می شود.
  3. عدس قهوه ای
    از دیگر گونه های رایج عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد. عدس قهوه ای در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود، به طوری که به دلیل کمیاب بودن، از قیمت بییشتری نیز نسبت به دیگر گونه های عدس  برخوردار است.
  4. عدس سیاه
    عدس سیاه، اخرین گونه از عدس می باشد که در این مقاله مورد برسی ما قرار گرفته می شود! این گونه از عدس در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود به طوری که در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود!

قیمت هر تن عدس

خرید عمده عدس

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت هر تن عدس اشاره کنیم! در این باره لازم به ذکر است که این محصول از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، بلکه عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی می باشند. برای مثال، نوسانات ارزی، کیفیت، صادرات و واردات و…، تعیین کننده قیمت نهایی عدس می باشند. البته مدنظر داشته باشید که شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس را با قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید.

خرید عدس به صورت عمده و ارزان

قیمت هر تن عدس

اگر قصد خرید عدس به صورت عمده را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت در بازار، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. به واسطه این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمت هایی کاملا اقتصادی خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس