مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =

قیمت نخود آبگوشتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع نخود تولید شده در بازار ایرانتنوع نخود تولید شده در بازار ایرانقیمت نخود آبگوشتی با کیفیتقیمت نخود آبگوشتی با کیفیتبهترین نخود آبگوشتی عمدهبهترین نخود آبگوشتی عمدهقیمت خرید نخود آبگوشتیقیمت خرید نخود آبگوشتی

نخود بعنوان یکی از پرمصرف ترین حبوبات در سبد غذایی ایرانیان دارای جایگاه بالایی می باشد. قیمت نخود آبگوشتی با توجه به سایز آن که بطور میانگین ۷-۸- یا ۹ می باشد دارای قیمت متفاوتی می باشد. کیفیت نخود تولید شده در بازار برای صادرات به کشورهای دیگر مناسب می باشد. خرید و فروش عمده و فله نخود در بازار عمده انجام می شود. قیمت نخود آبگوشتی فله و جزیی دارای تفاوت می باشد. شرکت بازرگانی حبونای عرضه کننده انواع نخود می باشد.قیمت نخود آبگوشتی عمده

تنوع نخود تولید شده در بازار ایرانتنوع نخود تولید شده در بازار ایران

نخود های تولیدی در استان های مختلف کشور دارای تنوع کیفیت و اندازه مختلفی می باشند. برای اطلاع از انواع نخود در سایزبندی های مختلف به معرفی آن ها می پردازیم. نخود سایز ۳،۴ و سایز ۵،۶ معمولا برای فلافل مصرف می‌شود و نخود سایز ۷،۸،۹ یا اصطلاحا نخود آبگوشتی برای بسته بندی و پخش داخلی کاربرد دارد.نخود سایز ۸،۹ بعلت درشت بودن برای بسته بندی و بیشتر برای صادرات استفاده می‌شود. نخود سایز ۱۰ برای صادرات مورد استفاده قرار میگیرد و نخود فله در معمولا در کیسه های ۲۵ الی ۳۰ کیلو گرمی بسته بندی می شوند.برای اطلاع از قیمت انواع نخود که با توجه به نرخ ارز در حال نوسان می باشد، می توانید به سایت شرکت بازرگانی حبونای مراجعه کنید. قیمت نخود با توجه به مسائل مهم صادرات همه روزه در حال تغییر و تحول می باشد.

قیمت نخود آبگوشتی با کیفیتقیمت نخود آبگوشتی با کیفیت

با توجه به تنوع بالای نخود در بازار و همچنین فراوانی این محصول و واردات نخود از کشورهای مختلف،بسیاری از مشتریان به دنبال با کیفیت ترین نوع آن می باشند. شرکت بازرگانی حبونای یکی از فروشندکان عمده و جزیی انواع نخود با کیفیت در بازار می باشد. بدلیل اینکه کیفیت نخود آبگوشتی درشت نسبت به نخود ریز بیشتر می باشد،مشتریان زیاد به دنبال خرید این نوع نخود می باشند.تنوع نخود در بازار می تواند یک شرایط ویژه برای تمامی خریداران باشد که با گزینش انواع مختلف آن،بتواند بهترین نوع آن را خریداری نمایند. با مراجعه به شسایت شرکت حبونای می توانید محصول خود را سفارش دهید.

بهترین نخود آبگوشتی عمدهبهترین نخود آبگوشتی عمده

بعلت استفاده از نخود آبگوشتی در سوپ و آش و آبگوشت، درشت و نمایان بودن محصول در غذا مهم است. برای خرید بهترین نخود آبگوشتی باید هزینه بیشتری نسبت به نخود ریز و فلافلی پرداخت نمایید. شرکت  بازرگانی حبونای این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است.

قیمت خرید نخود آبگوشتیقیمت خرید نخود آبگوشتی

شرکت بازرگانی حبونای نخود آبگوشتی مرغوب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. بدلیل وجود واسطه از زمین های برداشت نخود، کارخانه بسته بندی و فروش در بازار دارای قیمت متفاوتی می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید عمده نخود می توانید با کارخانجات تولید و بسته بندی حبوبات تماس بگیرید. شرکت بازرگانی حبوبات حنای تولید و عرضه کننده بهترین نخود موجود در بازار می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس