مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =

فروش نخود روسیه مخصوص سازمان ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود روسیهخرید و فروش نخود روسی برای فلافلفروش عمده نخود روسیصادرات نخود

به دلیل مصرف بالای نخود در ایران و تورم در بازار حبوبات و حجم کم تولید نخود در ایران واردات نخود از کشور هایی نظیر روسیه رونق یافته که این نخود روسی در دو نوع است نخود رسمی و نخود فرنگی و همچنین نخود روسی نسبت به نخود ایرانی کیفیت پایین تری دارد و نیز کمی طعم تلخ دارد که با خیساندن نخود طعم از بین می رود که این باعث شده این نخود بیشتر برای تهیه فلافل استفاده شود و همچنین به کارخانه های ساخت لپه فرستاده شود و همچنین واردات این نوع نخود کاملا قانونی است.

فروش نخود روسیه

فروش نخود روسیه

واردات نخود روسیه به ئاخل ایران زمانی شروع شد که تولید داخلی کم بود و نیاز بازار را برطرف نمی کرد و مصرف نخود نیز در ایران افزایش پیدا کرده بود ، به همین دلیل نیاز به واردات نخود از روسیه افزایش پیدا کرد که این کار راحت نبود و فقط شرکت های بازرگانی معروف می توانستند این کار را انجام دهند.

روسیه یکی از موفق ترین کشورها در تولید نخود است که دو نوع نخود در این کشور تولید می شود: ۱- نخود رسمی ۲- نخود فرنگی  ، که نخود رسمی همان نخود درشت و خوش پخت و تمیز است ، اما نخود فرنگی سایزکوچکتری دارد و ریز است و قیمت مناسبی دارد و برای پخت فلافل استفاده می شود.

روزانه این نخود در تناژ بالا و به صورت عمده از مرز آستارا وارد کشور می شود و در فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد.

خرید و فروش نخود روسی برای فلافل

فروش نخود روسیه

به دلیل سایز کوچک این محصول این نخود را به نام نخود فلافلی می شناسند ، این محصول کمی طعم تلخ دارد که با خیس کردن آن این طعم از بین می رود به همین جهت این نخود برای پخت فلافل بسیار مناسب است.

نخود روسی به دلیل سایز کوچک و کیفیت پایینش و نیز طعم تلخ آن و ارزش غذایی پایینش نسبت به نخود ایرانی کیفیت پایین تری دارد و ارزان تر نیز می باشد.

این نخود مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است این محصول به نخود روسی فلافلی نیز معروف است.

فروش عمده نخود روسی

فروش نخود روسیه

فروش نخود روسی در ایران از هر محصول وارداتی دیگری بیشتر رونق دارد و شرکت های زیادی به فروش این نوع نخود مشغول هستند و این نخود را از مرزهای شمالی و آستارا وارد کشور می کنند.

این نوع نخود همانند دیگر نخودها خواصی داد اما این نخود خواص کم تر از سایر گونه های نخود است.

این نخود سرشار از پروتئین و فیبر است و انرژی روزانه بدن را تامین می کند به همین دلیل استفاده از نخود دربین ورزشکاران بسیار پرطرفدار است و این ماده ی مغذی را در رژیم روزانه ی خود به کار می برند.

نخود به سلامتی قلب کمک می کند و کسانی که بیماری های قلبی و عروقی دارند مصرف نخود به آنها تجویز می شود همچنین برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است.

صادرات نخود

فروش نخود روسیه

در سال گذشته تقریبا ۹۰ هزار تن نخود وارد کشور ایران شده است که بیشترین واردات آن از کشور روسیه است.

نخودهای ارزان قیمت و کم کیفیت روسی بازار داخلی نخود را به تصاحب گرفته اند و کار صدها هزار نخود کار ایرانی را به کساد در آورده اند به گونه ای که ممکن است حتی نخود ایرانی و صادرات این نخود به فراموشی سپرده شود چون نخود روسی بیشترین صادرات را به کشورهای همسایه دارد.

نخود روسی دارای کیفیت های متفاوت می باشد و در نوع درشت آن هیچ گونه نخود ریزی یافت نمی شود و کاملا یک دست است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس