مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =

قیمت لوبیا قرمز در مشهد مخصوص پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفیکاشت لوبیا قرمز در مشهدواردات لوبیا قرمز از استان های دیگر به مشهد فروش و قیمت گذاری لوبیا قرمز در مشهدقیمت های روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز در مشهد لوبیا قرمز به دلیل مصرف آن در غذاهای مختلف و همچنین خواص زیادی که برای درمان و زیبایی دارد یکی از حبوبات پر طرفدار در ایران و علی الخصوص شهر مشهد است. به همین دلیل در ادامه شما را بیشتر با این محصول و این شهر میپردازیم و بازار فروش آنرا بررسی میکنیم.

معرفی

قیمت لوبیا قرمز در مشهد

لوبیا قرمز ، از انواع حبوبات است  و به دلیل پروتئین بالا، جایگزین مناسبی برای گوشت است که برای افراد زیادی مناسب است مثلا برای کودکانی که گوشت مصرف نمیکنند.لوبیا قرمز حاوی مقدار زیادی کلسیم ، کربوهیدرات، پروتئین، اسید فولیک و فیبر است و مزایای زیادی برای سلامتی انسان دارد مانند کاهش سطح کلسترول، کاهش دیابت خون، تامین و افزایش انرژی. از طرفی برای پوست و مو نیز مناسب است و باعث رشد بهتر موها نیز میشود. مشهد از شهرهای پر جمعیت ایران است که به دلایل جاذبه های مذهبی و طبیعی و فرهنگی که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند و به طبع غذاهای محلی این شهر نیز مورد توجه افراد زیادی خواهد بود که شله مشهدی از معروف ترین این غذاهاست که در آن از لوبیا قرمزنیز استفاده میشود و همچنین در دیزی و غذاهای مختلف دیگر هم از این غله استفاده میشود. پس بازار لوبیا قرمز در این شهر مورد توجه است که در ادامه به بیان آن میپردازیم.

کاشت لوبیا قرمز در مشهد

قیمت لوبیا قرمز در مشهد

به دلیل کشت زیاد محصولات دیگر و در آمد زیاد حاصل از آنها، مانند زعفران، گندم، چغندر قند، کشت لوبیا قرمز در مشهد انجام نمیشود. پس به دلیل حجم بالای جمعیت و تقاضای زیاد این محصول در این شهر، باید آنرا از استان های دیگر خریداری کنند و از آن استفاده کنند.

واردات لوبیا قرمز از استان های دیگر به مشهد

قیمت لوبیا قرمز در مشهد

همانطور که گفته شد مشهد یکی از شهر هایی است که حبوبات و غلات خود را از استان های دیگر وارد شهر خود میکند و مانند اکثر شهر های ایران، این شهر نیز لوبیا قرمز مصرفی جمعیت خودرا  خود را از شهرهایی مانند کرمانشاه، خمینف لرستان و غیره تامین میکند و تعداد زیادی از مراکز فروش حبوبات این غله را به فروش میرسانند.

 فروش و قیمت گذاری لوبیا قرمز در مشهد

قیمت لوبیا قرمز در مشهد

بازار فروش حبوبات مشهد یکی از مهم ترین مراکز در زمینه پخش و عرضه حبوبات مشهد است که به صورت فله، بسته بندی و در تناژ بالا برای مصرف کننده ارائه میدهند و قیمت آن بر اساس قیمت روز لوبیا قرمز، سایز آن و وارداتی یا تولید داخلی بودن آن تعیین میشود. به دلیل اینکه این شهر از شهر های مهم ایران است، محصولات آن بسیار با کیفیت میباشند و بیشتر از لوبیا قرمز ارگانیک در این شهر استفاده میشود و بسته بندی های بسیار مناسبی دارد به همین دلیل  لوبیا قرمز در این شهر به صورت عمده و جز،  عرضه میگردد و پر فروش است.

قیمت های روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز در مشهد

قیمت عمده لوبیا قرمز در مشهد مانند تمام محصولات با قیمت جزئی آن متفاوت است. به دلیل اینکه این محصول از سایر شهر ها وارد مشهد مقدس میشود قیمت آن نیز مانند سایر شهر ها برآرود میشود که قیمت عمده لوبیا قرمز به ازای هر کیلو۲۹،۰۰۰ می باشد و قیمت لوبیا قرمز دستچین به ازای هر کیلو ۳۰،۰۰۰ میباشد. از طرفی در حالت جز نیز قیمت ها به همان شکل است ولی هر چه شرکت بسته بندی معروف تر باشد قیمت بالاتر خواهد بود و قیمت لوبییا قرمز از ۳۶ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان متغیر خواهد بود. به دلیل وجود مغازه های قدیمی که در بازار چه های قدیمی وجود دارد بهتر است این محصول در این مراکز خریداری شود که لوبیا با کیفیت بالا با قیمت های مناسب تری میتوان تهیه کرد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس