مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

خرید عمده موم سویا ویژه مراکز پخش

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده موم سویافروش عمده موم سویانمایندگی و صادرات موم سویاخرید کیلویی موم سویافروشگاه انلاین حبونای

موم سویا یک جایگزین سازگار با محیط زیست محسوب می‌شوند، زیرا از نظر زیست تخریب پذیر و طولانی‌تر از شمع‌های ساخته شده از انواع دیگر موم هستند. شمع سویا خریداری شده گران است، اما شما می‌توانید خود آن‌ها را برای بخشی از هزینه تهیه کنید. آن‌ها به راحتی می‌توانند با رنگ‌ها، رایحه‌ها و ظروف شخصی سازی شوند.

خرید عمده موم سویا

فروش عمده سویا

موم سویا از روغن سویا حاصل می شود. لوبیا پس از برداشت ، تمیز ، ترک خورده و به صورت پوسته در می آید. سپس روغن از پوسته ها استخراج می شود. شمعدان سازها معمولاً از موم سویا برای ساخت شمع های بی نظیر استفاده می کنند. موم پارافین یکی دیگر از موم های رایج شمع سازی است ، اما از نفت به دست می آید. برخی از سازندگان شمع استفاده از موم سویا را ترجیح می دهند زیرا کاملاً تجدید پذیر است. شما عزیزان میتوانید خرید عمده موم سویا خود را از فروشگاه انلاین چیرا با بهترین کیفیت موجود خریداری کنید و لذت بسیاری را از کیفیت محصول دریافتی خود ببرید…

فروش عمده موم سویا

فروش عمده سویا و ذرت

بسیاری از سازندگان شمع ، مزیت اصلی استفاده از موم گیاهی را این می دانند که این ماده از روغن نباتی ساخته شده و از نظر سازگار با محیط زیست نسبت به سایر موم های پارافین غیر نباتی در نظر گرفته می شود. از شمع های ساخته شده از موم گیاهی به طور معمول به عنوان شمع طبیعی یاد می شود. با توجه به اینکه مردم اکنون از نظر زیست محیطی بسیار آگاهی بیشتری دارند ، منجر به چرخشی بزرگ در استفاده بیشتر از واکسهای گیاهی در سالهای اخیر شده است؛ فروشگاه انلاین شرکت چیرا همواره خرید موم سویا مرغوب را برای شمع سازی و غیره…. به شما عزیزان ارائه میدهد و میتوانید با مراجعه به صفحه رسمی فروشگاه انلتین شرکت چیرا خرید عمده موم سویا خود را به ثبت برسانید.

نمایندگی و صادرات موم سویا

فروش عمده سویا در اصفهان

فروشگاه انلاین شرکت چیرا از دارندگان نمایندگی معتبر و یکی از پخش کننده های بزرگ در قسمت فروش موم سویا میباشد که ،کیفیت محصولات موجود از جمله موم سویا مرغوب باعث شده تا توجه کشور های همسایه و سایر کشور های پیرامون به این محصول جذب شود و به همین علت صادرات موم سویا توسط یکی از شرکت های بزرگ همچون صرکت چیرا انجام میشود و اما نکته دیگری که باید بدانید؛از موم گیاهی غالباً به عنوان “موم طبیعی” یاد می شود. موم سبزیجات از طریق فرایند معروف به هیدروژناسیون ساخته می شود و برخی از آن از روغن کلزا و روغن لوبیای سویا تهیه می شود.

خرید کیلویی موم سویا

فروش عمده سویا خوراکی

همانطور که موم گیاهی از فواید موم طبیعی بودن برخوردار است ، رنگ کرمی نیز دارد. سازندگان شمع آن را ترجیح می دهند و همچنین اگر به درستی فسیل نشود ، به اندازه موم جایگزین پارافین دوده تولید نمی کند. معایب آن این است که شما باید از رایحه بیشتری استفاده کنید زیرا رایحه به اندازه مقدار معادل آن در موم پارافین قدرتمند نیست. موم گیاهی همچنین هنگام استفاده از فتیله در لیوان های شمع بزرگتر می تواند کاملاً مشکل باشد. فروشگاه انلاین شرکت حبونای همواره شرایط خرید کیلویی موم سویا را برای شما عزیزان اماده کرده است تا خریدی بشیار به صرقه تر داشته باشید و خرید عمده موم سویا خود را به صورت کیلویی به ثبت برسانید.

فروشگاه انلاین حبونای

فروش عمده روغن سویا

 

صابون ها و شمع های معطر معاملات بسیار خوبی با قیمت پایین موم گیاهی برای ساخت شمع انجام می دهند. ما طیف گسترده ای از ترکیبات موم گیاهی با کارایی بالا را که توسط سازندگان شمع استفاده می شود ، گردآوری کرده ایم تا به شما عزیزان ارائه دهیم ؛شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه خرید سایت شرکت چیرا خرید خود را به ثبت برسانید و نهایت لذت را از کیفیت موجود و قیمت بسیار به صرفه را ببرید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس