مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

خرید مستقیم لپه اتیوپی بصورت فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

شیوه تهیه لپه از نخودمرکز فروش انواع لپه فله

لپه یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین انواع حبوبات است که در اکثر غذا های ایرانی از آن استفاده می شود. مدل های گوناگونی از این کالا در بازار موجود است که از برترین و با کیفیت ترین آنها می توان به لپه های اتیوپی اشاره کرد. برای خرید لپه فله ای می توان از خرید مستقیم استفاده کرد. در این شیوه افراد می توانند به قیمت درب کارخانه انواع این کالا را تهیه کنند. خرید مستقیم لپه اتیوپی باعث کاهش در هزینه های مصرف کنندگان می شود.

خرید مستقیم لپه اتیوپی بصورت فله

شیوه تهیه لپه از نخود

شیوه تهیه لپه از نخود شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان از نخود، لپه تهیه کرد؟ در این متن می خواهیم شما را با مراحل تهیه لپه از نخود آشنا کنیم.

  • در مرحله اول برای تهیه لپه باید نخود ها را به صورت کامل در آب خیس کنیم. نخود ها به مدت چند ساعت باید در آب خیس بخورند تا کمی از سفتی آنها گرفته شود.
  • سپس در این مرحله نخود ها را وارد دستگاه لپه کوبی کنید. در این دستگاه ها نخود های خیس خورده به دو نیم تقسیم می شوند. ضربه های وارد شده توسط این دستگاه ها نخود ها را به قسمت های کوچکتر تقسیم می کند.
  • در سومین مرحله زمانی که نخود ها به چند قسمت مساوی تقسیم شدند، باید پوسته های آنان گرفته شود. پوسته های نخود را از آن جدا کنید تا نخود شما کاملا خالص گردد.
  • زمانی که پوسته نخود به خوبی از آن جدا شد، نخود ها را بر روی پارچه تمیز بریزید و آن را در مقابل نور آفتاب خشک نمایید.
  • نخود ها پس از خشک شدن در برابر نور مستقیم خورشید به لپه تبدیل می شوند.

شما عزیزان می توانید با استفاده از این مراحل لپه مورد نیاز خود را به راحتی در منزل درست کنید.

مرکز فروش انواع لپه فله

مرکز فروش انواع لپه فله آیا می دانید اصلی ترین مرکز فروش لپه فله ای در کجا قرار دارد؟ فروش لپه ای فله ای باعث می شود تا افراد بتوانند محصول مد نظر خود را به کمترین قیمت تهیه کنند. قیمت فله ای این محصول در مقایسه با نوع بسته بندی شده آن در سطح مناسبی قرار دارد و باعث ایجاد صرفه مالی هر چه بیشتر برای افراد خواهد شد.

این سایت معتبر ترین و معروف ترین مرکز فروش انواع لپه فله با کیفیت در کشور است که این محصولات را با نرخ مقرون به صرفه ای برای سفارش دهندگان گرامی و ارجمند ارسال می کند. قیمت فروش لپه در این سایت در سطح منصفانه ای قرار دارد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس