مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

قیمت عدس وارداتی برای پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس وارداتیانواع گونه های عدسقیمت عدس وارداتیخرید عدس وارداتی با کیفیت و ارزان
قیمت عدس وارداتی

قیمت عدس وارداتی

قیمت عمده عدس ریز

عدس وارداتی را با قیمت هایی کاملا اقتصادی  خریداری کنید! همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثرا غذا های ایرانی یافت می شود. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا شاهد افزایش خرید و فروش عدس در سطح بازار باشیم. اما جالب است بدانید که ایران به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده عدس نیز شناخته می شود! گرچه در خود کشور سالانه مقدار زیادی عدس کشت می شود، اما پاسخ گوی نیاز مشتریان نمی باشد. برای این منظور، در ادامه به طور کلی قیمت عدس وارداتی را مورد برسی قرار می دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت عدس محلی

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس وارداتی بپردازیم، بد نیست راجب انواع گونه های عدس کمی بحث کنیم! همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه در اکثرا غذا های ایرانی یافت می شود! این محصول با کیفیت به دلیل خواص بی نظیری که دارد، سهم زیادی از خرید و فروش های بازار را به خود اختصاص داده است. ایران با وجود اینکه سالانه مقدار زیادی عدس کشت می کند، اما باز هم به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان شناخته می شود. اما اگر بخواهیم برسی دقیقی از انواع گونه های عدس داشته باشیم، باید گفت که رایج ترین این گونه ها عبارتند از:

  1. عدس سبز
    رایج ترین گونه عدس، عدس سبز می باشد. عدس سبز از خواص بی نظیری برخوردار است و به دلیل اینکه در اکثرا شرایط آب و هوایی نیز می توان آن را کشت کرد، در کشور بسیار یافت می شود. عدس سبز به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که معمولات عدس دانه ریز از قیمت بیشتری برخوردار است.
  2. عدس زرد
    عدس زرد درواقع همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است! همان طور که می دانید، عدس سبز بعد از برداشت به کارخانه های پوست کنی ارسال می شود. این عدس بعد از گذر از این مرحله، به رنگی زرد در می آید که به آن عدس زرد گفته می شود.
  3. عدس قهوه ای
    از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد! این گونه از عدس از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که جهت درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود. عدس قهوه ای در شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود به طوری که در ایران تنها در چند شهر یافت می شود.
  4. عدس سیاه
    عدس سیاه، از دیگر گونه های رایج  عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود! این گونه از عدس نیز از خواص بی نظیری برخوردار است اما تنها در دو شهر بهاباد و یزد یافت می شود.

قیمت عدس وارداتی

قیمت عدس کیلویی امروز

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله  قصد داریم شما را  با قیمت عدس وارداتی آشنا کنیم. در این باره لازم به ذکر است که عدس وارداتی از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد. به طوری که عوامل مختلفی نظیر نوسانات ارزی، ححم بسته بندی، کیفیت، تعرفه های گمرکی و…، تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. اما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس وارداتی را  با قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

خرید عدس وارداتی با کیفیت و ارزان

قیمت عدس سیاه

اگر قصد خرید عدس وارداتی را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. به واسطه خرید از فروشگاه بازرگانی حبونای، می توانید محصولات مدنظر خود را با قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس