مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

سفارش عمده عدس ریز بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت عدس ایرانی با خارجیقیمت فروش عدس ریز محلی

مصرف عدس یکی از بهترین راههای ممکن برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن است. این دانه گیاهی قابلیت کشت و پرورش در نقاط مختلف جهان با شرایط آب و هوایی متنوع را دارد. همین امر افزایش میزان مصرف آن نسبت به سایر حبوبات را موجب شده است. در بازار داخلی میزان تقاضا برای خرید عدس ریز وارداتی به مراتب بیشتر از ارقام دیگر است. برای سفارش عمده و خرید ارزان این محصول بهترین راهکار ممکن چیست؟

سفارش عمده عدس ریز بسته بندی

بررسی کیفیت عدس ایرانی با خارجی

بررسی کیفیت عدس ایرانی با خارجی عدس به عنوان یک دانه گیاهی دارای طبعی معتدل و خشک است. به همین علت مصرف روزانه و مدام آن برای تمامی افراد می تواند همراه با فواید بی نظیری باشد. با توجه به اینکه حجم قابل توجه ای از پروتئین گیاهی در ترکیبات انواع عدس وجود دارد، جایگزین مناسبی برای انواع خوراکی های گوشتی نیز به شمار می رود. هر ساله صدها کیلو انواع عدس ریز و درشت از مزارع کشور برداشت می شوند اما به علت بالا بودن حجم تقاضای بازار، میزان واردات این محصول نیز قابل توجه است. علاوه بر عدس ایرانی، انواع عدس کانادایی سبز نیز جزء نمونه های پرمصرف در کشور به شمار می آیند. در یک بررسی و مقایسه کلی عدس سبز ایرانی و خارج از نظر فاکتورهای زیر دارای تفاوت های با یکدیگر هستند:

  • سایز و اندازه: عدس سبز کانادایی دارای سایز کوچکتری نسبت به ارقام ایرانی است.
  • مدت زمان پخت: عدس کانادایی برای پخت نیاز به مدت زمان کمتری دارد.
  • نوع مصرف: عدس سبز ایرانی اغلب برای استفاده در انواع آش و سوپ مناسب است. از عدس های کانادایی می توان برای پخت عدس پلو استفاده کرد.
  • قیمت فروش: قیمت هر کیلو عدس ریز و درشت ایرانی به مراتب ارزانتر از ارقام وارداتی می باشد.

قیمت فروش عدس ریز محلی

قیمت فروش عدس ریز محلی عدس ریز بسته بندی از نمونه های گران قیمت اما پرطرفدار در بازار کشور است. بوجاری و بسته بندی این محصول موجب شده تا مصرف کنندگان دیگر نیاز به پاک کردن و بررسی محصول نداشته باشند. به همین علت نیز میزان تقاضا برای خرید این نوع عدس بیشتر از نمونه های فله ای و پاک نشده است.
بنابراین کیفیت و یکدست بودن دانه ها به مراتب بر قیمت و نرخ فروش انواع حبوبات ارجحیت دارند که شرکت های پخش و توزیع با توجه به این معیار می توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. در مقابل قیمت عدس ریز محلی ارزانتر از دیگر نمونه های درشت و وارداتی است. نوع ریز و ارزان قیمت عدس، گزینه مناسبی برای تهیه انواع کنسرو است. خریداران عمده و شرکت های بسته بندی برای خرید انواع عدس ریز و درشت ایرانی و خارجی با قیمت رقابتی می توانند از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس