مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

فروش نخود پاییزه مخصوص پخش و صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود پاییزهانواع نخود موجود در بازار دو نوع استبازار خرید و فروش نخودکشت نخود پاییزه برای صادرات

یکی از دانه های خوراکی نخود می باشد که سرشار از پروتئین است و یکی از قدیمی ترین حبوبات کشت شده است که این حبوبات در غذا های زیادی در ایران کاربرد دارد از جمله فلافل ، آبگوشت و خورشت قیمه و … .

این حبوبات به دو صورت پاییزه و بهاره کشت می شود که نوع پاییزه آن دیم یا بدون آب می باشد و نوع بهاره آن به صورت آبی است که از نظر سایز از نخود پاییزه کوچک تر است و نوع پاییزه نخود از نظر انواع ویتامین مقوی تر است.

یکی از مهمترین شهر ها از نظر تولید نخود شهر کرمانشاه است که صادرات آن به کشور های همسایه رایج است.

در کشت انواع نخود اصول زیادی برای موفقیت در کاشت باید رعایت شود.

فروش نخود پاییزه

قیمت نخود پرنس

یکی از حبوبات پر طرفدار و پر مصرف در ایران نخود می باشد که به مصارف غذایی یا به صورت کامل یا به صورت لپه استفاده می شود.

دلیل مصرف بالای نخود در ایران ارزش غذایی بالای این حبوبات است اما باید در پخت و پز نخود اصولی را رعایت کنیم تا نفخ آن از بین برود.

انواع نخود موجود در بازار دو نوع است

قیمت نخود پخته

نخود بهاره و نخود پاییزه ، که در نوع پاییزه آن نیازی به آبیاری نیست و نخود دیم نام دارد و از نظر سایز کوچک تر از نخود بهاره می باشد.

یکی از اصلی ترین مرکز تولید نخود در کشور شهر کرمانشاه است که نخود پاییزه را در کرمانشاه در اواخر فصل بهار شروع به برداشت می کنند و فروش نخود در این شهر به دو صورت انجام می گیرد یکی پیش از فصل برداشت نخود و به صورت پیش فروش و دیگری در فصل برداشت می باشد.

نخود بهاره در کرمانشاه به صورت آبی کشت می شود.

هر دو نوع حرف اول را می زنند و کیفیت نخود در کرمانشاه از بهترین انواع نخود می باشد.

بازار خرید و فروش نخود

قیمت نخود پخته

نخود به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد که خرید مستقیم از کشاورزان معمولا   با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه می باشد.

مراکز ویژه ای برای فروش انواع نخود کرمانشاه که بهاره و پاییزه می باشند وجود دارد که نخود کرمانشاه به بهترین نحو و تازه ترین حالت در تمام کشور توزیع می شود.

در فروش نخود کرمانشاه سایت های فروش اینترنتی زیادی  دارند که اگر شرکتی می خواهد به سود بالایی دست یابد از این نوع فروش نباید غافل شود.

کشت نخود پاییزه برای صادرات

مرکز خرید و فروش نخود

در کشت نخود پاییزه دوره رشد طولانی تر می باشد و چون در فصل پاییز بارندگی بیشتر است و به تنش های آخر فصل کشاورزان مواجه نمی شوند تولید نخود بیشتر می شود و این برای کشاورزان بسیار سود آور است.

در حال حاضر ۷۰۰ هزار هکتار زمین در کشور زیر کشت نخود دیم می باشد که اگر کشاورزان در کاشت و برداشت نخود تمام اصول را رعایت  کنند می توانند در هر هکتار بیش از یک تن نخود برداشت کنند که این باعث افزایش درآمد کشاورزان می شود.

 

تمامی اصول کشت نخود پاییزه جهت فروش : برای کشت نخود عوامل مهمی وجود دارد تا به وسیله آن ها کشاورزان به بیشترین سود آوری برسند از جمله :

  • آماده سازی خاک
  • کود های مناسب برای کشت نخود
  • رعایت میزان کاشت بذر در هر منطقه
  • دانستن بهترین زمان برای کاشت نخود
  • مزان عمق خاک برای کشت نخود
  • مبارزه با علف های هرز در منطقه کاشت نخود

 

در کشت نخود پاییزه که دیم می باشد از مهم ترین عوامل آن رطوبت خاک می باشد که این رطوبت برای رشد گیاه از مهمترین عوامل است که این رطوبت حاصل از بارندگی های فصل پاییز می باشد.

 

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس