مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

بازار فروش لپه صادراتی آذرشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقسیم بندی انواع لپه ایرانیمرکز پخش بهترین لپه آذرشهر

این روزها تجارت حبوبات زیادی راه اندازی شده است و مراکز فروش بیشتری نسبت به قبل وجود دارد، کارخانه لپه آذرشهر یکی از کارخانه های تولید کننده لپه با کیفیت است که سال های زیادی است که نام و آوازه خود را حفظ کرده است. این کارخانه در شهر تبریز می باشد و لپه های ایرانی و خارجی در کیفیت های مختلف تولید می شوند. این محصولات علاوه بر عرضه داخلی به صورت عمده و خرده، به کشور های دیگر هم نیز صادر می شوند و تاثیر چشمگیری در بازار و تجارت داخلی دارد. 

بازار فروش لپه صادراتی آذرشهر

تقسیم بندی انواع لپه ایرانی

تقسیم بندی انواع لپه ایرانی تبریز قطب تولید لپه کشور ایران است که محصولات خود را در کیفیت های گوناگون تولید و وارد بازار حبوبات در تمامی نقاط کشور می کند. قابل ذکر است که لپه صادراتی آذرشهر با لپه های مخصوص عرضه داخلی متفاوت است. لپه از دانه های گیاهان مختلفی از جمله لپه ی عدس، لپه ی لوبیا، لپه باقلا نیز تولید می شود که حاوی پروتئین زیادی است و برای بدن انسان مفید است. 

برای تهیه انواع لپه ها، هر یک از حبوبات ها در آب مدتی خیس می خورند تا پوستشان به راحتی جدا شود و به دو نیمه تقسیم شود که دارای دو رنگ سبز و زرد هستند. لپه های زرد از نخود و لپه های سبز از دیگر حبوبات نیز تولید می شوند. اما تمامی آنها طعم دلپذیری دارند و در بسته بندی های گوناگون آماده عرضه و پخش می شوند. 

مرکز پخش بهترین لپه آذرشهر

مرکز پخش بهترین لپه آذرشهر برای خرید این محصول داخلی به صورت مستقیم و بدون واسطه، چه عمده و چه خرده بهتر است خریداران به مرکز فروش لپه آذرشهر بروند و یا به دنبال نمایندگی های فروش آنها در شهر های بزرگ از جمله تهران، اصفهان، مشهد باشند. برای سفارش، لازم نیست حتما به صورت حضوری سراغ این نمایندگی های فروش بروید و می توانید با استفاده از سایت های معتبر به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را ثبت کنید. 

مراکز پخش دارای انواع لپه ایرانی، اتیوپی، روسی، استرالیایی به صورت عمده و با حجم بالا است که سفارشات عمده مشتریان را می پذیرد. گفتنی است که با رفتن به مراکز پخش از اورجینال بودن محصولات تولید شده آذرشهر اطمینان کامل را حاصل می کنید و در غیر این صورت بهتر است به بسته بندی های منحصر به فردشان نیز توجه کافی داشته باشید. قیمت این محصولات جدا از کیفیت و مقدار آن، روزانه تعیین می شود، چرا که تورم این روزها حتی بر روی محصولات و تولیدات داخلی هم بی تاثیر نیست و نخواهد بود. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس