مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

فروش نخود لپه صادراتی برای خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود لپهتفاوت نخود و لپه برای خرید و فروشصادرات لپه به سایر کشورها

فروش نخود لپه:لپه به دانه های دو نیم شده نخود گفته می شود که پس ازجدا کردن نخود چیده شده ازغلاف آن را خیسانده تا پوسته ی رویی نخود ازآن جدا شده و پس از آن با دستگاه هایی و با کمک فشار کوچکی نخود را به دو نیم تقسیم می کنند و پس از آن لپه را خشک می کنند.

لپه همانند نخود دارای خواص فراوانی است وهرچه ریزتر باشد گران ترومرغوب تر است.

زمان پخت لپه هم بسیار مهم است زیرا لپه بر اثر پخت بیش از حد تمام ویتامین Bهای موجود درآن از بین رفته و همچنین شکل آن کاملا از بین می رود.

فروش نخود لپه

مرکز خرید و فروش نخود

لپه به دانه های جداشده ، پوست کنده و خشک شده ی نخود گفته می شود که در کشور افغانستان به آن دال گفته می شود.

لپه ی نخود از نخودهای ریز و بی کیفیت تهیه می شود ، همچنین از حبوبات دیگری مثل نخودفرنگی ، عدس ، لوبیا و باقلا هم لپه تهیه می شود.

برای تهیه ی لپه ی هر حبوباتی پس از جداسازی حبوبات و یا نخود از غلافشان آن را در آب خیس می کنند تا پوسته ی رویی آن جدا شود و بعد در دستگاه هایی با فشار کمی به آن ها به دو نیم تقسیم می شوند  و تبدیل به لپه می گردند که باید خشک نیز شوند.

برای پخت نخود مدت زمان بیشتری باید صرف شود اما در پخت لپه این مدت زمان نصف می شود .

تفاوت نخود و لپه برای خرید و فروش

قیمت نخود۹۹

نخود معمولا در رنگ های سفید ، کرم ، زرد ، قهوه ای و سیاه در بازار موجود هستند که سطح دانه های هر کدام متفاوت است بعضی صاف و بعضی چروک هستند ، هرچه دانه های نخود ریزتر باشد برای تولید لپه مناسب تر است .

البته باید بدانید که هر نخودی را نمی توان به لپه تبدیل کرد ، بیشترین کارخانه های لپه سازی در ایران در آذرشهر وجود دارند که هم از نخودهای تولید داخل برای ساخت لپه استفاده می کنند و هم از نخودهای وارداتی همچون نخودهای استرالیا ، تانزانیا و اتیوپی که سایز ریزی دارند برای ساخت لپه استفاده می شود ، اما بهترین نوع لپه از نظر کیفیت همان لپه ایرانی است که از نخود ایرانی تهیه می شود و جایگزین بسیار مناسبی برای مصرف گوشت است.

صادرات لپه به سایر کشورها

قیمت نخود پاییزه منصور

لپه علاوه بر داشتن پروتئین فراوان مقدار زیادی نشاسته نیز دارد به همین دلیل هم پروتئین و هم انرژی بدن را تامین می کند.

لپه نیز مانند نخود به کشورهای مختلفی مثل پاکستان و کشورهای اروپایی و خاورمیانه صادر می شود.

در رابطه با قیمت نخود و لپه ، قیمت نخود با سایز آن رابطه مستقیم دارد یعنی هر چه سایز نخود بزرگ تر و کیفیت آن بهتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود اما در مورد قیمت لپه با سایز آن رابطه عکس دارد یعنی هرچه سایز لپه کوچک تر باشد به دلیل خوش پخت بودن قیمت آن بالاتر می رود.

قیمت نخود در بازار امروز تقریبا به ازای هر کیلو ۳۵۰۰۰ تومان است اما قیمت لپه به ازای هر کیلو ۴۵۰۰۰ تومان است و نسبت به قیمت نخود بالاتر است.

خرید و فروش لپه نیز همانند نخود به دو صورت حضوری و دست اول از کارخانه ها و یا خرید مجازی و اینترنتی می باشد که از هر گوشه از ایران می توان این خرید اینترنتی را داشت.

مصرف لپه برای کودکان و سالمندان و کسانی که سوء تغذیه دارند بسیار مناسب است همچنین لپه دارای مواد مغذی زیادی از جمله انواع ویتامین ها و آهن و اسید فولیک است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس