مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

کارخانه تولیدی لپه زرد شمالي

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین مشخصات لپه شمالیبازار فروش لپه زرد صادراتی

یکی از فرآورده های جانبی به دست آمده از نخود زرد که پس از پوست کندن آن به دست می‌آید لپه می باشد. لپه زرد شمالی یکی از مرغوب ترین انواع لپه عرضه شده در بازار است.

کارخانه تولید لپه شمالي اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب کرده است. آیا شما با مشخصات این لپه آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان با کارخانه تولید کننده آن ارتباط برقرار کرد؟

کارخانه تولیدی لپه زرد شمالي

معرفی بهترین مشخصات لپه شمالی

معرفی بهترین مشخصات لپه شمالی

بهترین لپه شمالی از نخود با کیفیت به دست می‌آید. از مشخصات لپ های شمالی مرغوب داشتن دانه های یکنواخت و بدون شکستگی می باشد. همچنین این محصول فاقد هرگونه ماده اضافه و بقایای خشک گیاه نخود بوده و از درجه خلوص بالایی برخوردار است.

از مشخصات دیگر لپه شمالی داشتن رطوبت بسیار اندک می باشد. هر چه درصد رطوبت موجود در لپه کمتر باشد احتمال این که روی آن قارچ ها و کپک ها توانایی رشد داشته باشند بیشتر می شود. همچنین خرید لپه با درصد رطوبت بسیار پایین صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

نوع مرغوب لپه شمالی دارای رنگ زرد یکنواخت بوده و دانه های با رنگ های تیره یا سیاه شده در آن دیده نمی‌شود.

لپه زرد شمالي از نظر اندازه دارای سایز متوسط بوده چون نوع درشت و بسیار ریز این محصول از مقبولیت کمتری برخوردار هستند. 

این محصول یکی از منابع بسیار غنی برای فیبر و پروتئین بوده و می تواند تامین کننده بخشی از نیاز بدن به این مواد باشد.

لپه شمالی از نظر زمان لازم برای پخت جزء محصولات زودپز بوده و بنابراین در تهیه سریع تر غذا موثر است. این لپه در صورتی که در بسته بندی های مناسب قرار گیرد از ماندگاری بالایی برخوردار است.

بازار فروش لپه زرد صادراتی

بازار فروش لپه زرد صادراتی

کسانی که در زمینه فروش انواع محصولات خشکباری، حبوبات و فرآورده های به دست آمده از آنها دارای فروشگاه هستند و صادرات این محصولات به کشورهای همسایه را انجام می‌دهند می ‌توانند از لپه زرد صادراتی به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای درآمدزایی و کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با کارشناس ما در بازار فروش لپه صادراتی ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

ما برای کسانی که به صورت عمده و در تناژ بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند آن را با قیمت پایین تری ارائه می کنیم. همچنین ارسال کلیه سفارشات خریداران از طرف ما بدون محدودیت به هر نقطه از ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس